Gå til innhold

Sitter og er nervevrak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å er nervevrak ,fordi min datter på 6 år har reist til hunderfossen i Lillehammer.

Jeg tenker på alt mulig som kan skje trafikk ulykker osv.Jeg vet jo det at jeg ikke kan holde ho hjemme men,men er så urolig og har dundrende hode pine..

Noen gode råd? Hun har reist med søsteren til min samboer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt det ikke bare er meg som er sånn!!!! heheh i går gikk snart 7 åringen min hjem alene fra skolen å du må tro jeg var nervevrak! men alt gikk fint å hun syntes det var gøy!!!!!

men jeg tror du skal slappe av å slutte å tenke på det verste!!!! går nok bra skal du se!!!!!

uansett pust å pust!!! ta deg en paracett for hode pinen å gå å legg deg!!!

go bedring!!!

Skrevet

Det er en del av å være mor å ha slike "katastrofe-tanker";)

Du må jo gi litt slipp på barnet etterhvert. Og da kommer lett slike tanker. Det er jo det kjæreste du har, du lar prøve seg "alene"( dvs uten deg). Og vet du; hun kommer nok hjem, full av gode opplevelser og med et stort smil om munnen:)

Kan trøste deg med at dette er slik det er i starten, ved de første gangene du lar ungen gjøre noe som potensielt kan være "farlig". Så går det lettere og lettere, og til slutt er det vanlig:)

Det er nok slik jeg følte det, første gangene jeg skulle sende poden avgårde med fly til samvær med faren hans. Nå er det blitt vanlig, så da er jeg roligere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...