fumlis og skrikerungene Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Knuser Russland!! Å, så moro. Beste bursdagspresangen jeg kunne få. Ha en god dag alle sammen;-)
Gjest Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Gratulerer så mye med dagen din, Hipp hurra=)
FuckFace Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Oi!! Gratulerer med dagen, vennen!! AT jeg kunne glemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå