hoppla Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 skal selv begynne i dag tenkte jeg..det står 2-3 kapsler 2 ganger om dagen på pakken. er ikke det litt mye??hvor mage og hvor ofte tar dere???solaray er produsenten av de jeg har i tilfelle det skullevære noen forskjell på de..Kjempe glad hvis noen kan svare meg(",)
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 hei jeg også tar 6 om dagen syns det var mye jeg også men dama i butikken sa jeg skulle det..har samme merket som deg
ane29 Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 har tatt det i mang uker, 6 om dagen. meeeen er 3 dager over termin idag, så bortkasta penger for min del....
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Hei Ane De skal ikke fremskynde fødsel, de skal gjøre livmoren sterkere, så vent med å si noe om virkningen. Lykke til
nr.4 i oktober Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Riktig det, de har ikke noe å si i forhold til det å føde før eller til eller etter termin,men de bidrar til å tøye livmorhalsåpningen så man ofte får en litt lettere/mindre smertefull fødsel. Min siste fødsel varte i kun halvannen time og var en virkelig drømmefødsel, ikke en smertefull styrtfødsel- smertene var helt overkommerlige, og jeg har bestilt en slik fødsel en gang til, begynner med kapslene nå til uken. Jeg opplevde ihvertfall stoooor forskjell på den siste fødselen kontra de to forrige hvor jeg ikke tok bringebærkapsler i svangerskapet, så jeg har tro på dem.
Sørlandsjente1 Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg tar også de samme, 6 stk om dagen....Så noe kvalmt...hehe... noen som har lagt merke til fargeforandring på avføringen? Grønn f.eks? Nei, ikke jeg heller:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Jeg tar foreløpig 4 pr dag, er straks i uke 31. Tenkte å øke til 6 pr dag om litt. Jeg tok de i forrige sv.skap og fødselen gikk kjempefort hos meg. Livmorhalsen ble målt til 4 cm kl. 15,og kl 16 var gutten ute. Så derfor vil jeg tro det har hatt god virkning. Mine er også Solaray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå