*tornerose* Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Blør så fort i nesa, ikke mye & kun av og til, men har da ikke vært plaget med dette tidligere. Er dette svangerskapsplager? Kjente jeg harket opp blod også & da ble jeg bekymra, men regnt med at det har rent ned fra nesens slimhinner og ned i svelget og at jeg deretter har harket opp slim med blod i.... ekkelt... noen med mer peiling?
miobell Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 jepp samme her! og jeg blør da igrunnen aldri neseblod heller... Det heter seg jo at en gjerne får skjørere blodkar nå som gravid, så er vel en sammenheng der tenker jeg. du skulle sett meg her ene dagen. blodet fosset ut fra nesen mens jeg var ute og kjørte. ingenting og tørke med før jeg kom til en bensinstasjon. så passe bra ut - full av blod under nesen og på hendene.. hehe... løp inn på kundedo og vasket meg ;-)
Girlygirl83 Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Oh yes. Har blødd lett i nesen siden jeg testet positivt i februar. Regner ikke med at det forsvinner før etter fødsel.
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 har vært plaga av det i alle svangerskapene,men kom litt mellom svangerskapene også etterpå.aldri blødd før det.kunne jo ikke bøye meg og kan jo sitte helt stille og begynneå blø.sånn skal det vel bare gjøre for mange,men sånn er det jo bare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå