ApriIbaby Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Testet neg forrige helg. Positiv test i dag. Ingen kjent eggløsing etter at jeg fjernet spiralen for ca 6 uker siden. Ikke hatt mensen siden da. Når ca er min termin
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Bruk terminkalkulatoren på bim eller på lommelegen.no Enkel å grei.
♥2 små gull♥ Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Vil tro at du ble befruktet for 2-3 uker siden i og med at testen viste negativ forrige helg og positiv nå. Dvs. termin i slutten av april-begynnelsen av mai. Gratulerer forresten!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 ingen her inne kan vite det... du må sikkert ta blodprøve hos legen. du er no ikke lenger enn 6 uker da i hvertfall! tipper du er 4-5 lykke til!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 gratulere også forresten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå