Gå til innhold

Når har jeg termin???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet neg forrige helg. Positiv test i dag. Ingen kjent eggløsing etter at jeg fjernet spiralen for ca 6 uker siden. Ikke hatt mensen siden da.

Når ca er min termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk terminkalkulatoren på bim eller på lommelegen.no Enkel å grei.

Skrevet

Vil tro at du ble befruktet for 2-3 uker siden i og med at testen viste negativ forrige helg og positiv nå. Dvs. termin i slutten av april-begynnelsen av mai.

 

Gratulerer forresten! :)

Skrevet

ingen her inne kan vite det... du må sikkert ta blodprøve hos legen. du er no ikke lenger enn 6 uker da i hvertfall! tipper du er 4-5

 

lykke til!

Skrevet

gratulere også forresten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...