ApriIbaby Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Testet neg forrige helg. Positiv test i dag. Ingen kjent eggløsing etter at jeg fjernet spiralen for ca 6 uker siden. Ikke hatt mensen siden da. Når ca er min termin
Reiki 73 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 litt vanskelig å si, men tipper en gang mellom 28 april og 3 mai. Du får den endelige terminen uansett v ultralyd. gratulerer og lykke til :-)
Babyønske �� Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Det er nok litt vanskelig å vite i og med at du ikke har noen mens å gå ut i fra. Eggløsning har nok vært for 2-3 uker siden. Var det sterk eller svak strek på testen? Ofte er strekene svake hvis man tester tidlig. Men er selvsagt ikke noe man basere seg noe på, for dette kan også variere fra test til test. Tror nok du må ta kontakt med legen og si at du er gravid, men ikke vet hvor langt du kan være. Da får du mest trolig tidlig ultralyd for å se størrelsen på fosteret(embryoet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå