Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Trenger dress til min eldste sønn, finner ingen andre som er brukt som er i god stand på nett, tror dere denne er grei selv om den er brukt?? http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=545292746&Catg=24448&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=0&PageNum=1
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Reima er jo et greit navn det, men om akkurat denne er bra - det vet man ikke før man prøver den. Det som er litt skummelt med å kjøpe brukt. Men er du sikker på at din sønn som bruker str 10 år vil ha hel dress? Det vil iallfall ikke min to bonus gutter på 11 år - ikke ville hatt hel dress på en del år. Det er mange greie to delte dresser til så store, og positive med todelt er at da kan du ha to bukser feks og en jakke. Så blir buksa våt er det bare å tørke den, men jakka kan fortsatt bruker.
Babyønske �� Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Om den er bra eller ikke, kommer veldig an på hvordan den er vasket og stelt. Er de vasket "feil" eller mye, har de en tenden til å bli matt i overflaten. Sånn såg ikke denne ut. Såg riktignok litt matt ut på knærne, men det er også et av de vanligste stedene de blir slitt på. Men det såg ikke ille ut, så den er sikkert vanntett om den impregneres. Det er en Reima Tec dress, er ca 3 år gammel og akkurat denne kostet 1800 kr ny, den har "lysdiode" i ene siden, men som det står virker ikke denne. Kan hende det holder å bytte batteri. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for denne, men ville ikke betalt så alt for mye. Max halv pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå