Gå til innhold

Til dere som har halsbrann. HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min lurer på om jeg har halsbrann.

Hva slags symtomer har der på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når halsbrannen min begynnte så var jeg usikker på hva det var. Gikk mye kvalm så det var vannskelig å skille det ene fra det andre i begynnelsen. Jeg begynte med en brennede svie nederst under brystbenet, denne svien gikk så oppover og til svelget og da var det ikke noe tvil lengere... kjøpte tyggetabletter på appoteket og det har holdt det sånn nogelunde i sjakk frem til nå ihvertfall :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Til WildPrincess

Hvor lenge gikk du med denne brennende svien før det kom opp i halsen? Jeg har hatt det i flere uker nå, under brystbenet og mot høyre side -uten noe halsbrann. Sinnsykt ubehagelig, og veldig vondt til tider.

Legen mente det var halsbrann, men det er jo rart når det ikke går oppover i halsen vel?!

Skrevet

Hei jeg er veldig plaget med halsbrann. Må bygge opp sengen og nesten sitte om natten og klarer meg ikke uten Titralac, men når det er sagt så kan man også få irritert magesekk av svangerskap. Legen fortalte meg at den brennende svien under brystbenet er magesekken som er trykket godt opp mot "halsen" he, he... og det gjør forferdelig vondt. Har bedret seg litt nå som magen har sunket, men nå er det blæren som får gjennomgå:(

God bedring til dere alle:)

Skrevet

Jeg gikk nok noen uker før det kom opp i halsen. Det ble gradevis værre og værre før det til slutt kom helt opp til svelget (ihvertfall kjenner det slik ut). Husker ikke nøyaktig hvor lenge, men husker at jeg selv ikke kunne skjønne at det var halsbrann som var på vei... for som deg tenkte jeg at det må jo gå oppover i halsen. Men som nevnt tidligere gikk jeg med mye kvalme også.... så litt usikker på når det egentlig startet i halsen.

Det er jo ikke sikkert det er det du har, men har du prøvd tyggetabletter el.??? De er ikke farlige å ta og du får de uten resept på apoteket. Hjelper de så er jo det supert :) men får du ikke noen effekt av de hadde jeg gått tilbake til legen og bedt om en sjekk til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...