Gå til innhold

Legges inn i morra!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen legges jeg inn på sykehuset og på mandags morgen blir det KS.

Vanvittig tanke- i overimorra blir jeg mor igjen!!!!

 

Er sykt spent. Har ikke tatt ks før, så dette blir en litt annerledes fødselsopplevelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til da! Kan jeg spørre hvorfor du tar KS denne gangen?

Skrevet

Spennende! Jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Jeg skal også ta keisersnitt for første gang.. Veldig rart å vite når det skal skje, men det er jo ganske godt og betryggende også! Og jeg er jo så lei allerede, så det og slippe å gå på overtid er super deilig!!

 

Lykke til!! :o)

Skrevet

Fikk total-ruptur ved forrige fødsel, derfor ks denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...