Gå til innhold

Noen som venter nr 4?


Fire i juni

Anbefalte innlegg

Jeg har tre barn, 6, 3, 2. Har litt spontant kastet meg ut i prosjekt fjerdemann. Er mest lykkelig, men innimellom urolig og bekymret for fremtiden. Er en energisk person og koser meg veldig med barna, men kjenner meg litt nervøs for hvordan livet md fire skal bli. Er det noen andre april-mammaer som venter fjerde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. eg er på vei med nr 2. har nettopp funnet ut at vi skal ha.. eg synst dere er tøffe som skal ha en til. all ære til dere.. eg er sjølv siste mann i en søsken flokk på 4 stk og d har vært veldig kjekt å være så mangen.. for noen år siden mista vi mora våres så altfor tidlig og da fikk en merke kor godt det var å ha mangen rundt seg. d er en til å elske. når en har 3 stk så trur ikkje d er så mykje meir arbeid med en til... lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to fra før og skulle fått tvillinger i år, endte i sen SA og venter nå aprilbarn, regner med det er kun 1 denne gangen.

Derimot har jeg alltid tenkt at skal man først ha fler enn 2, så kan man like gjerne gå for 4 (eller flere). Rundt meg synes jeg jeg ser at 1- og 2-barns familier klarer seg godt, med jobb og barn og oppdragelse og hverdagsjonglering, mens de som har 3 stort sett fullstendig mister oversikten og må ta en del grep. Så vis man først skal komme dit så synes jeg at det skal være verdt investeringen, og da kan man vel gjerne få flere?

En mor jeg kjenner har 7 barn. Hun sier at efter 3 spiller det ingen forskjell hvor mange :).

En annen mor jeg kjenner har 8 barn. Og de er alle fantastisk hyggelige, empatiske barn og ungdom.

Men her blir det ikke mer enn 4. Til det er vi for gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan jeg venter nr 4 jeg også har termin 16 april

har mange tanker her å

men det ordner seg ,,der det er hjerterom er det husrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr fire. Har barn som er nesten samme alder som dine fra før; 6,4 og snart 2. Er igrunn mest bekymret for hvordan det skal gå med de andre under sv.sk, jeg pleier å bli ganske slapp og dårlig... Det var planlagt dette så jeg gleder meg veldig men av og til lurer jeg på hva i all verden vi tenker på som om ikke vi har nok fra før...=) Men vi liker liv og røre og tror det er verdifullt for barna med søsken=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupps...Her er det en nr 4 på vei!!! Hadde pratet litt om det,men ikke helt planlagt enda bare...Søskna her er straks 6år 4,5år og 2,5år! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg venter også nr 4... søskna er 12, 7 og 2. Kommer selv fra en søskenflokk på 6, hvor jeg er eldstemann. Synes det er stas med en stor familie, og tror ikke overgangen fra 3 til 4 blir noe problem. Eneste "ulempen" hvis man kan kalle det det,. er at vi må ha ny bil...hehe

Og er skikkelig dårlig om dagen( sykmeldt),- så priser meg lykkelig over at jeg har en mann som er fantastisk med barna.,.,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter vi også nr 4 i april. Stort sjokk! (-skulle vel egentlig tro vi visste hvor babyer kom fra nå...) Med barn på 10, 7 og 5 år hadde vi "staket ut fremtiden", men det er bare å innse at livet byr på overraskelser, -positiv sådan. Barna gleder seg veldig, og det begynner vi voksne også å gjøre. All erfaring sier at det vil bli flott! (-må bare pusle livet sammen igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...