Gjest Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Jeg skulle ha mensen på torsdagog den har ikke kommet enda. Har mye menssmerter, så det kjennes ut som det skal komme når som helst. Er oppblåst i magen og noen småkviser har dukket opp, akkurat som ellers... Er utrolig spent! Ikke har jeg noe graviditetstest tilgjengelig, så får bare håpe at mensen ikke kommer.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Har du ikke graviditetstest??? Er du gal??? He-he!!! Skulle ønske jeg kunne la være å ha en zillion tester liggende, heller gå på apoteket og kjøpe en hvis tr ble veldig forsinket.... Men det kommer jeg sikkert aldri til å greie, så tålmodig er ikke jeg..... ;-)
Peders mamma Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Du har de samme symptomene jeg hadde og forts har, testet positivt igår ! så det kan godt være lykke til værtfall!
mumitrollet Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 gode sjanser for at du er gravid. Samme symtom som meg og jeg har nå fått mistanken bekreftet:-)
Gjest Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 hehe, jeg brukte opp den siste testen forrige pp, så da bestemte jeg meg for å ikke kjøpe inn før jeg hadde misstanke. Var i byen i dag, men kjøpte ikke en heller.... hehe, litt spenning, men må nok kjøpe en over helga. Nå tror jeg faktisk at jeg er gravid, for jeg er aldri forsinket... og nå er det lørdagskveld, og mensen skulle komme på torsdag. Blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå