Gå til innhold

Lurer på noe rart jeg;o) (FF)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt tempen store deler av denne syklusen. Har liten følelse av at det er skjedd noe, men stusset veldig over temperaturen i dag. I dag har den nemlig flydd i været. Jeg sov nemlig 3 timer lenger enn vanlig i dag, og da skulle jo tempen vært lavere... hmmmmm...

Tappen sank forrige dagen, og er myk, men jeg er usikker på om den er åpen. det er derfor jeg er ganske sikker på at tanta kommer etterhvert...

Men jeg må si at jeg blir usikker pga temperaturen altså!

Noen som vil titte på charten min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar.

Ja, jeg tempet litt sent i dag, men på pernille.info står det at om man temper for sent så blir den lavere... Jeg hadde ikke stått opp altså;o)

Ser også at man skal utelukke temp som er 1,5 time for sent... Så den må jo engentlig utelukkes...

Uansett, takk for svar:o)

Og lykke til til deg også!

Skrevet

Ja, det stemmer at det står, det har jeg også sett. Men det står også at om man temper senere enn normalt, så kan man legge til 0,05 grader per halvtime inntil 1,5 time.Temper man før så kan man trekke fra. Det tolket jeg da som at den da viste "for lite" siden jeg stod opp så sent idag... Skjønner du tankegangen min? Men det er godt mulig jeg tenker helt feil altså! :o)

Jaja... unøykatig blir det uansett, så jeg får heller se i morgen!

Tusen takk for veiledning da i allefall:o)

Ha en fin dag!

Skrevet

Dette står på pernille: . "Da er regelen at man kan justere med max 0,05° for hver halvtime - justere oppover så den blir varmere ved for tidlig måling, og nedover så den blir kaldere ved for sen måling".

Så tempen din skal nok justeres til rundt 36,8.

Men uansett så ser tempkurven din veldig lovende ut, ser ut til at du kan ha hatt en festedipp 7dpo. Håper at tempen din fortsetter å holde seg høy og at du er gravid!:) Når skal du teste?

Skrevet

Da er det nok jeg som har røra litt da;o)

Blir spennende å se da, men tror nok tanta kommer om litt... har nemlig mensmurringer og litt rosa utflod... Så er det dette med tappen i tillegg. Den er ikke såååå langt oppe, og ikke veldig hard...

Takk for titten da:o)

Jeg tester nok ikke før tidligst tirsdag...

Skrevet

Mensmurringer, rosa utflod og tempdipp 7dpo!! Tror du er gravid jeg!!!!:D

Blir superspennende når du skal teste. Masse masse lykke til!!!

Skrevet

hehe... ikke såååå mye rosa utflod da! bare mer og mer murringer...

det skal mye til for at det har klaffet denne gangen. Hadde siste dag med sex sent på dag 15. EL kan ha vært mellom dag 17 og 20 et sted selvom FF regnet ut dag 20. Var et par dager jeg ikke målte vet du, men jeg tror nok ikke det er min tur denne gangen heller. tappen er jo synki og greier...

Men koselig at du er så positiv da!

Skal nok gi lyd fra meg, om det vipper den ene eller den andre veien...

Takk for lykkeønskninger, og masse lykke til til deg og!

Skrevet

Tusen takk!!

Så bra at du holder meg oppdatert!:)

Svømmerne kan jo leve i 5 dager, så det kan godt hende at det er din tur denne gangen! Krysser ihvertfall fingre og tær for deg!:)

Skrevet

Hehe... må jo holde deg oppdatert;o)

men tappen er langt nede og "halvåpen" så jeg tror nok tanta kommer i morgen eller på mandag. Masse murringer og...

men vi får se da...

Takk for kryssede fingre og tær... jeg krysser for deg og:o) Når har du IKM da?

Skrevet

Får håpe at tappen lukker seg igjen da! Den kan jo være langt nede selv om du er gravid. Og murringene kan jo være et godt tegn!:)

Tusen takk, jeg har ikm 5. september, har EL i dag tror jeg;)

Skrevet

Æsj, nå er den sniki seg oppover, åpnet seg (tror jeg) og blitt hardere:o(

Så spennende for deg da... dere får slå dere løs i dag dere;o)

Krysser fingre for dere jeg:o)

Skrevet

Vi har slått oss løs i dag ja, hehe;P

Før mensen skal den jo være lavt plassert, så det er jo bare bra at den har sniki seg oppover!:) Får håpe at den ikke har åpnet seg!

Tusen takk for at du krysser fingrene for oss, krysser fingrene for dere og! Blir spennende å se hva tempen din er i morgen! Det ser ihvertfall veldig lovende ut foreløpig:)

Skrevet

*knis* så flott da:o) da satser vi på at hyggen har gjort nytte for seg i dag!

Trodde den skulle være høyt plassert jeg... men har vel egentlig funnet ut at jeg ikke skjønner meg helt på den tappen jeg;o) det blir spennende å se imorgen ja, men jeg tror nok tempen har sunket da kanskje...

klaffer det ikke denne ppen så lurer jeg på om jeg skal drøye en pp for å slippe eventuell termin midt i eksamenstid... Slevom jeg synes det er litt vanskelig å bestemme seg for det, siden vi bruker så lang tid på å få til disse småttisene. Brukte 2 år på lillegutt, og er blitt 9 måneder nå med nummer 2... hmmmm... hadde vært grusomt dumt å forspille en eventuell sjanse:o/

Jaja... vi får se imorgen Dreamer.

Sov godt da!

Vi snakkes:o)

Skrevet

På pernille så står det:

Like før/under mensen:

* Åpen

* Hard

* Lavt plassert i skjeden

* Fuktig

* Kan være bakovervendt

Ved tidlig svangerskap:

* Tett lukket

* "Plugget igjen

* Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre

* Kan være bakovervendt

* Blålilla i fargen

* Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå

Så da er det bare bra hvis tappen beveger seg oppover:)

Håper at tempen din fortsatt er høy i morgen *krysse fingrene*

Ja vanskelig det der med eksamen. Jeg har bestemt meg for å fortsette prøvingen uansett, hvis man blir gravid så ordner det seg alltid. Da kan du jo bare ta eksamen senere, eller så kan du kanskje søke om å få den tidligere? Du får tenke litt på det. Håper du er gravid nå jeg!;)

Vi får se i morgen ja, masse lykke til!

Sove godt:)

Skrevet

God morgen:o)

Ja. har tittet litt på disse tappeforklaringene, men tror ikke min tapp er samarbeidsvillig... hihi:o)

I dag har forresten tempen sunket litt. Jeg tror nok tanta er på tur hit.

Så du velger å fortsette å prøve... hmmmm... jeg er veldig usikker selv jeg altså. Tror jeg tar det litt som det kommer jeg. Får tenke litt på det;o)

Hva studerer du da?

Ha en fin dag da!

Så håper jeg hyggen i går gjorde underverker for dere:o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...