Gå til innhold

Flere enn denne dama som skal se håndball kamp ca 10 da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg masse.. Håper Norge får det til, og vinner.. Tror nok det kan blie en jevn og veldig spennende - kanskje litt for spennende kamp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, gleder meg som en liten unge.

Mannen er ute og handler snacks til oss og mine foreldre komemr hit for aa se sammen med oss.

Ungene skal bestikkes med godteri og film i et annet rom :) :) :)

Skrevet

Jeg skal se. Sitter alt klar!! Mann og barn er sendt ut på tur, så jeg blir sittende her alene, så vi får holde pusten sammen her inne!!

Skrevet

SPENNENDE START DA!!!!

Skrevet

Kjempe start fra Norge sin side.. :o)

Skrevet

Hurrra for Norge!! :oD

Må se ferdig kampen før vi starter på helgetur. Detta var gøy!

Skrevet

5 mål foran.. helt sykt.. Men russerne tok godt innpå de siste minuttene da.. Blir spennende med andre omgang..

Og jeg er glad jeg ikke er de russiske jentene som må høre på den treneren.. Skjønner ikke at de holder ut den utskjellingen..

Skrevet

Tror jeg hadde brutt ut i gråt hadde jeg fått sånn kjeft av min sjef. Huff, kan ikke være mye motiverende.....

Skrevet

Er jo da 11 minutter igjen - litt tidlig kanskje. Men jeg kjenner lukten av gull.. Håper dem klarer å holde samme tempo og vilje de siste 10 så går dette Norges vei..

Skrevet

Dette MÅ bli gull, kan ikke skjønne annet. :oD

Skrevet

Ja nå blir det gull.. de må ikke sløse vekk seieren nå det går ikkje ann. ti mål på 2 min går ikkje ann å tape!!!!!!!!!111

gu så herlig å knuse dei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...