♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 har ei venninne som skal begynne på pergotime i dag. hun skal ta to tabletter om dagen. er det noen som vet om hun skal ta to tabletter på en gang, eller feks en om morgenen og en om kvelden? sto ikke noe på pakka sa ho. =)
Svensk Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Jag tog två tabl samtidigt. Min erfarenhet ær att det ær lurt att ta tabletterene på kvællen pga biverkninger.
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 ok=) tusen takk=) noen andre?
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Jeg ble veldig kvalm av mine kurer, og på den siste tok jeg tablettene delt, en morgen, en midt på dagen, og en på kvelden. Kvalmen ble mye bedre! Ellers tror jeg ikke det spiller noen rolle om man tar de sammen eller ikke
74skytte Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Da jeg gikk på dobbelkur, tok jeg begge samtidig på kvelden, men jeg har også hørt om noen her inne som har tatt en morgen og en kveld. Så ikke godt å si. Jeg tenkte at siden jeg tar dobbel kur, så tar jeg dobbelt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå