line_n & sara Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 vi har ikke hatt navnfest/dåp, og vurderte derfor en heidundranes 1. bursdag! gjorde dere noe spesielt på 1. bursdag? lurte på om vi skulle invitere litt slektninger utover de nærmeste, litt sånn som man ville gjort til dåp/navnfest.. eller blir det litt rart? eller er det helt vanlig?? kjenner jo ikke så mange med barn, som itillegg er unavnfesta/udøpt!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Er egentlig opp til hva dere vil selv. Jeg inviterte nærmeste familie til besøk, laget snitter og kaker. Småen storkoste seg med all oppmerksomheten :=) Jeg hadde sikkert også gjort litt ekstra utav det hvis jeg ikke hadde hatt dåp. Kjør på du :=)
Minnie Mom Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Vi hadde to bursdagsfester, en for hver del av familien, siden vi ikke har plass til å ha alle samtidig. Helt vanlig "kaffe og kake" opplegg. Hvor mange man inviterer kommer kanskje an på plassen og hvor "langt" ut i slekta avhenger nok litt av hvor stor familien er. Hvis dere vil kan dere jo leie lokale og invitere de dere ønsker, lage stor fest med koldbord eller noe. Synes ikke det er noe rart.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Dere gjør som dere vil. men hva mener du med slektninger utover de nærmeste? Trodde det bare var de nærmeste som var i dåp/navnefest, jeg? Noe annet enn barnets onkler/tanter (m/fam) og barnets besteforeldre er rart for meg både for navnefest og bursdag. Men det spiller jo ingen rolle hva jeg mener, det er hva som passer for dere som er viktig. Vi feira med barselgruppa. Fikk låne en bhg i nærheten, lagde krone til alle bursdagsbarna, kake, pølser, alle hadde en gavekompis, så alle fikk en gave. Ungene koste seg og alt var topp (hjelpes så mye kake som kan være på et gulv!)
kråke76 Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Vi har også planer om å feire med barselgruppa:) Gavekompis hørtes smart ut,hvordan gjorde dere dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå