<3tobarnsmor<3 Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Har vært en debatt om dette før, men har ikke sjangs til å finne den igjenn. Har problemer med å få sove om nettene, det kribbler i føtter og hender å det er veldig ubehagelig. Flere som opplever dette? Hva kan det være? Hva kan jeg gjøre for å slippe det ? Gidder ikke å ha det slik i 2 mnd til, vil jo ikke være helt utslitt til jenta vår kommer.
nr. tre er på vei:) Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Hei, jeg har en del kribling å sånn i føttene, spesielt om kvelden når jeg skal sove. Jeg fikk tips om å ta et kaldt fotbad, og legge en pute eller dyne under føttene nåe du legger deg for å sove. Det hjalp på meg iallefall:) Håper du finner noe som hjelper:)
Snupp@ med 3 barn Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Det skal hjelpe med magnesium og kalk. Jeg prøvde det og ble mye bedre, bare synd jeg måtte kutte det ut igjen fordi jeg ble helt forstoppet av de tabl. Det som og kan hjelpe er å gå en liten tur før du legger deg. Jeg har veldig bekkenløsning, men sliter meg ut på tur hver kveld for da sover jeg mye bedre
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 magnesium, kalk og b vitaminer hjelper. Også å gå på tærne noen minutter hver dag, ja..... det stemmer.. man får strukket seg. Lykke til
<3tobarnsmor<3 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2008 Takk for svar jenter Skal på apoteket å skaffe meg kalktabletter nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå