KarpeDiem Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Nå er det på tide at noen gjør noe, hvorfor er det slik at når terrorist landet Usa gjør noe så er det greit. Nå har de vært å bombet i Afghanistan igjen. De sier de skulle bombe taliban, men gjorde de det? NEI!! de drepte over 50 stk, hvor flesteparten var barn! Hadde det vært et annet land som hadde gjort det samme, så hadde det fått konsekvenser, men neida, vi må gjøre som store usa gjør. Bush burde blitt stilt for krigsretten, han er en verre terrorist en Bin Laden. Jeg håper virkelig Iran ikke stopper å produsere uran og at Usa prøver å bombe annlegget, for da folkens blir det bråk. Og man bør ikke kødde med Iran, så kanskje usa lærer noe da, for de har jo ikke lært noe etter 11. sept. Uten om at stakkars de 3000 som døde, buhu, ingen tenker ett sekund på de over flere hundre tusen som er drept i irak, afghanistan og andre steder i verden av amerikanerne! Dette var dagens utblåsning fra meg!!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Har hørt at de trenger en president der borte fra neste høst. Kanskje du skulle stille til valg. Men hvis du så gjør håper jeg du bytter navn, sånn for egen del.
KarpeDiem Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Ja kanskje jeg skal gjøre det, hmm, nå fikk jeg noe å tenke på =) Skiftet litt av nicket mitt, så kanskje det går ja, takk for ideen!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Hellig krig er jo så mye bedrem, ikke sant? Bomb uskyldige med selvlagde bomber, og vips, så får Mister Jihadmannen 21 jomfruer servert til seg på den andre siden. Den politikken står det veldig mye mere respekt av!
KarpeDiem Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2008 hellig krig? what the fuck are u talking about asshole?? ser du ikke at jeg fjernet det!?!?! Dahhh, tror du trenger briller lille venn
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Det navnet vil nok passe mye bedre. Du har min stemme Miss Fuck the West!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 "Uten om at stakkars de 3000 som døde, buhu" ?????? Du er en skikkelig flott person,HI, det kan jeg lese mellom linjene! Flott,omtenksom,snill og vennlig person. Er du klar over at en dag smeller det i vårt eget land også? Hva skal du føle da, når mange i din familie blir sprengt i filler midt i en norsk by? Greit å snakke sånn om folk som er døde, synes du? Vet du virkelig ikke at 11.september døde folk fra MANGE land, ikke bare amerikanere? Tenkte meg det.Det visste du ikke, hmmm? Terroristene kjenner ingen landegrenser. Det er ikke så lenge siden muslimske terrorister herjet i Frankrike. Norge neste? Pass deg for karma! Jeg er veldig glad for at USA tok ansvar og sloss mot terror. For det er det søren meg ikke mange land som har hatt mot til! Eller styrke! Du virker lite intelligent, HI. Iran tør ikke å sloss mot USA. For vet du? Da smeller det der. Og det vet de i Iran. Det er derfor de er så redde for å erte på seg USA akkurat nå. Uansett hvem som er president i USA, så vil den personen elske landet sitt, og kjempe om han må. Fienden er virkelig en farlig fiende. Og at Norge har huset en av verdens verste terrorister, det kommer vi til å angre bittert. Tror du virkelig han er glad i landet vårt? Ja, jeg snakker om kameraten din, Krekar. Nyt friheten mens du kan. Den varer nok ikke lenge. Jihadister er farlige kryp, og hvis du synes det er greit å bombe USA sønder og sammen, ja da er du ikke noe bedre selv. Ser du ikke det?? Jeg respekterer alle som jobber for FRED. Iran og Irak fortjener iallefall ikke noen fredspris med det aller første. Dette er land hvor homofile menn blir hengt på åpen gate, kvinner steinet hvis de ikke gifter seg med søskenbarnet sitt, og barn blir giftet bort til gamle menn. Kvinner må gå skjult under svarte kapper hvis de får lov til å gå ute på gaten av mannen sin. For en verden du vil ha. Rister på hodet av sånne som deg.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 For å sette det på spissen så blir barna å forhåpentligvis voksne i det landet og..Å hva skjer da?joda,ender opp som terrorister mange av dem.Vil tro du hadde satt pris på hjelpen fra USA hvis det sto om.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Mange forstår ikke hvor stor hjelp USA gir verden. Norge er da også med i NATO, som sto for det angrepet. Dessuten ble jo mange fra taliban drept. En general i landet vårt ble spurt om det noen gang har vært fare for krig i Norge etter andre verdenskrig. Han svarte bekreftende på dette.Mange vil at det norske forsvaret skal trappes ned. Naivt å tro at andre land ikke sikler etter den lange norske kystlinja, som har direkte adgang til USA. Vi trenger et sterkt forsvar. Vet dere egentlig hvor få nordmenn det er i forhold til andre folkeslag? Vi er et lite land med få innbyggere, og trenger kanskje hjelpen USA kan gi oss om det skulle skje noe her. Unnskyld. Skulle stå NÅR det skjer noe her!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Usa er et max dritt land ( altså lederene dems mest). Er helt enig med "fuck the west" .. alle tenkte på de "stakkars" amerikanerne som døde, men ingen løftet et øyebryn for de i midtøsten!! Mange har fundert,og forsket på om faktisk bush lagde avtaler ang den 11sept, for at han skulle virke så jævli flink når han "ordnet" opp.. Han er faktisk på grensa med bin laden. En grusom mann , som skulle blitt drept på flekken!! Folk drar tydeligvis alle fra midtøsten under samme kam, og hallo?!?! hvordan kan man si, at *ja men tenk når barna i midtøsten vokser opp,så blir det FLERE terrorister?!?* skremmende tanker det der!!! Dumme jævla rasister..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 Dumme? hehe 2974 mennesker ble drept 11.september 2001.Og de var fra 90 forskjellige land. Så at alle var amerikanere kan du dra lengre på landet med.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Skjønner at HI er hun med den iranske kjæresten
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #13 Skrevet 23. august 2008 HI fikk du for lite medhold i denne saken at du måtte skrive et anonymt innlegg kl 16.04?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #15 Skrevet 23. august 2008 og dere imbisile nek som støtter usa og synes så jævla synd på de som strøyk med under 9-11....dere er jo idioter.....usa fortjente det....bush er totalt blotta for kometanse.....og JA....jeg betviler ikke et sekund at usa utførte 9-11 selv bare for å kjøre løpet i midt-østen fullt ut......ikke bare tror jeg det....men jeg vet det.....usa er en skamplett.....og jeg håper fra dypet av mitt hjerte at midtøsten....spes iran virkelig lar vesten få smake sin egen medisin snart....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #16 Skrevet 23. august 2008 Hva mener du med at USA utførte 9/11 selv?Kan du forklare hvordan det er teknisk mulig? Kanskje du bør kommentere disse sakene når du får bedre innsikt i hva som skjer rundt om i verden.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #17 Skrevet 23. august 2008 For et teit innlegg. USA sto selvsagt ikke bak 11.septemberangrepet. HI og et par andre svarere her er like hatefulle som terroristene. Hevngjerrige og hatefulle. Og det er like sykt spør du meg. Midtøsten må kanskje ta seg av alle problemene sine før de angriper andre. Vet du hva de gjør mot sine egne folk der? Henging og steining er straffemetodene de bruker. Og stjeler noen et eple, blir hlyre hånd kuttet av. Hurra for midtøsten! Ehhmmm
Gjest Skrevet 23. august 2008 #18 Skrevet 23. august 2008 hold deg til ruginga.....dersom ikke usa selv stod bak 9-11....hvem pokker gjorde det da....bin laden???....neppe!!!!!!.....bare tullinger tror på det....ja det finnes mange rapporter som beviser at dette var en inside-job.... "midt-østen skal kanskje ta seg av.....osv"......men det er da ikke midtøsten som angriper noen......og usa henretter da folk selv......vesten er en søppeldynge!!!!!.....håper hardt av iran står i mot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #19 Skrevet 23. august 2008 !!!!!!!!!!!!!!! Ja du får jammen sagt det,smartass!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #20 Skrevet 23. august 2008 Enig med miss jihad jeg.. eller fuckt the west.. At de henger og steiner folk må jo være deres problem. Det er ikke lenge siden vi hadde hekseprosessen i Europa. Den siste som ble halshugget i norge ble det på slutten av 1800 tallet faktisk. Det at de har andre lover og relger og kultur enn vi har kan da ikke forsvare et angrep på et land? De kommer etter oss.. snart. Det samme er det med Kina. Ingen har flere henrettelser enn kina. Der reiser de rundt med "avlivingsbusser" for å ta unna alle som har dødstraff. USA har jo dødstraff. Gjør det dem til bedre mennesker? Det eneste USA er ute etter er makt. De skal ha tilgang til det sårt tiltrengte "næringsmidlet" OLJE... Tror noen at USA gikk inn i Irak for å redde de som bor der? hahahahha... Da er det mange land som står i kø for å bli reddet for å sånn. Synes land må ordne opp internt selv. USA er faktisk ikke den store helten som kommer og sprer coca cola og mc donalds til de fattige uvitende som gladelig tar imot med takk! Terror har det vært i Europa i mange tiår. Men det var først når det traff USA at terror ble en verdens fiende nr 1. Dere må da forstå at "terror" er fattigmannens krigføring. Og den er faktisk mer effektiv enn den metoden USA bedriver. Bomber land sønder og sammen og setter inn et styre de vil skal styre landet. Helt tragisk! Ikke rart folk fra østen blir forbanna. Og dette har faktisk lite med religion å gjøre. Selv om Bush stadig fremhever at han i guds navn gjør ditt og datt. Ikke noe av dette har noe med gud å gjøre, enten han heter jehova eller muhammed. Gud kan da aldri ha ment at vi skal bombe hverandre sønder og sammen.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #21 Skrevet 23. august 2008 Måten du skriver på forteller meg at intelligensen din er like stor som turbanen til Bin-boy
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #22 Skrevet 23. august 2008 Folk fra østen har ikke kapasitet til å styre selv pga for mye inavling. Det kommer jo aldri friskt blod inn i noen familier der nede! Må bli noe rart av sånt. Kvinnene er undertrykket til tusen, men det er ok? Hva med å kjempe mot kulturen som undertrykker kvinner istedenfor mot McDonalds? Glemmer dere hvor undertrykka de er der?? Olje har USA selv. Men det er i alles interesse at midtøsten ikke ødelegger sine kilder, siden hele verden blir forsynt derifra. Ikke alle land har egne oljerigger som USA og Norge har.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #23 Skrevet 23. august 2008 hehe...innavl ja....for det har vi jo ikke i norge???....er du klar over hvor trangt gendepoet vårt er???....så da kan ikke vi styre oss selv heller....og....hva er greia med at midtøsten ikke skal være med å styre olje-prisene....skal bush-administrasjonen styre natur ressursene dems???....hihi....du er helt korka....og tror du i ditt tette brødhodet at vesten forsvarer kvinner i midtøsten....du må jo være dritings.....
Gjest Skrevet 23. august 2008 #24 Skrevet 23. august 2008 måten du skriver på forteller meg at iq`n din er omvendt proposjonal med turbanen hans.....hvis du i det hele tatt hadde orka å importere litt iq.....så hadde du forstått dette du også.....din tulling!!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #25 Skrevet 23. august 2008 Hvorfor skriver du så mange .....................? Veldig irriterende å lese!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå