Northernlights Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Ringte i dag, men du var ikke der. Kan prøve igjen i morgen. =o)
Mom2Two Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Vært hjemme i hele dag, og var ute en liiiiten tur da du ringte. Er sikkert mye hjemme i morgen også, så vi kan godt prate da:-) Klemmer
Northernlights Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Ok, det kan vi =o) Var en travel dag her, og klokka 17:00 var jeg og tiåringen invitert på legekontoret for yoga og meditasjonsøvelser. Han tror det kan hjelpe adhd`n hans. Og jeg er enig. hehe...må le, for på slutten ligger vi der på gulvet, og da er det den siste avslapningsøvelsen kalt på godt norsk "liket" (the corpse...). Og etterhvert som vi slapper av alt i kroppen, hører jeg og guttungen at legen ligger og SNORKER! haha..du aner ikke hvor vittig det var!! Jeg tenke at HUFF, har han sovna??Hva gjør vi nå,da??Vekker han?? jeg måtte virkelig holde meg for å ikke begynne å le høyt! Det var så komisk at du aner bare ikke.. Men etter 5 minutter begynner guttungen å småhoste;o) hehe .. da våknet legen, og timen var over. Han er så spesiell den legen! Alle skulle hatt en lege som han. Veldig down to earth, og gir virkelig av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå