Dozer Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Dere som har gjort det, hvor har dere dem? Jeg skal gjøre det....skal ha to navn, men er så usikker på hvor jeg skal ha dem. Tenkte mest på nakken eller mellom skuldrene. Er det noen som har bilde av sin tatovering så jeg kan snikkikke litt
Lykke X 4 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Synes det hørtes fint ut å ha det mellom skuldrene.
du og jeg og vi to Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Mannen min har lyst til å tatovere sønnen miin sitt navn, og jeg synes det er litt rart, og litt fint. Foreløpig har det ikke blitt noe av...
du og jeg og vi to Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Glemte jo å skrive at av de to stedene ville jeg valgt mellom skuldrene.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Jeg skal ta navn eller fødselsdato etterhvert. Og jeg har en tatovering fra før i nakken, så jeg skal ha det nedenfor den. Hadde jeg ikke hatt den tatoveringen så hadde jeg nok kommet til å ta navn/dato i nakken.
badass_suburban-mom Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Har mye tattoveringer rundt om,og bl.a navnet til jenta mi med store, gotiske bokstaver nedover sida av midjen(fra ribbeina ned til hoftebeinet) Synes det var ei kjempefin plassering, siden den følger linjene på kroppen min bra. Hvor jeg skal ha navnet på neste aner jeg ikke,må se hvor jeg har plass til overs;-p
§iris§ Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 jeg har det.. men jeg har kombinert det med stjerner.. har 2 store stjerner der navnene står.. så jeg stjerne dryss under.. starter i nakken så går den nedover ryggen..
Lille L Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Har navnet til Leyla i nakken med løkkeskrift.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Har lyst på i nakken. Samboer har en stoooor en på ryggen. (og skal ha en stor en til på ene leggen) www.minherligefamilie.blogspot.com (trykk på januar 2008, så er det ett litt bedre bilde enn det på hovedsiden)
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Jeg skal ta sønnen min sitt navn rundt håndleddet neste uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå