pusekatta-fødeklar Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har gått hele dagen med vondt i magen og ryggen, men ingenting regelmessig. Kjenner at det presser på nå...tenk om det hadde blitt fødsel i helga!! Det er lov å håpe, sant??
augustmom Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 klart d er lov å håpe. har d på samme måte. har hatt d en ukes tid, sjekka modning i går, å d var pinade åpning=))) gjett at eg ble gla da. så da skjer det noe iværtfall å tolmodigheten min ble plutseli litt bedre=) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå