nekita Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jeg er 39 uker på vei og har de siste nettene hatt noen rare stikk i korsryggen. Det er snakk om 1-2 sekunder bare, men er ubehagelig. I dag har jeg hatt det fremme også, kjennes ut som det er rett innenfor skambenet....er så vanskelig å foklare. Men det er som en klo som tar tak og slipper fort, fortsatt bare noen sekunder. Jeg har ikke merket at magen har blitt noe særlig hard heller, men de siste timene har d komt tett oppi hverandre. Hun har festet seg og jeg lurer litt på om det er hun som dytter litt. Hun er en veldig aktiv jente, men har den siste tiden vært mer aktiv en vanlig..... Er det bare meg som håper at noe skjer snart....? Er det tegn på at det virkelig skjer? Hjelp noen? Ikke lett å være førstegangs.... Takker og bukker for alle svar=)
fru lykkelig Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Kanskje hun klemmer på noen nerver?? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå