4skatter Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Min datter på nesten 2 år og 93 cm trenger "ny" sovevogn.. Står mellom Simo kombi og Brio sportstrille... Samme pris... Men hva hadde dere gått for?
Gjest Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg er så glad i min Simo sportsvogn - den sover mine godt i...
4skatter Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Men er det sportsdelen til simo kombi?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Lagt deg? Det er en egen sportsvogn/sportstrille. Lavere (mot bakken) enn sportsdelen på kombivogna. Den er lang i liggelengden, og passer til mine ikke sover på dagen lenger. Vi har saueskinn i den om vinteren... og den er deilig å sove i =) Får nesten lyst til å legge meg der selv.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg ville sagt det er det samme. Vi fikk tak i en 01 simo kombi nå som vi skal ha i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå