Gå til innhold

Hjelp til barnehagevogn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på nesten 2 år og 93 cm trenger "ny" sovevogn.. Står mellom Simo kombi og Brio sportstrille... Samme pris... Men hva hadde dere gått for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så glad i min Simo sportsvogn - den sover mine godt i...

Skrevet

Men er det sportsdelen til simo kombi?

Skrevet

Lagt deg?

Det er en egen sportsvogn/sportstrille. Lavere (mot bakken) enn sportsdelen på kombivogna. Den er lang i liggelengden, og passer til mine ikke sover på dagen lenger.

Vi har saueskinn i den om vinteren... og den er deilig å sove i =)

Får nesten lyst til å legge meg der selv.

 

Skrevet

Jeg ville sagt det er det samme. Vi fikk tak i en 01 simo kombi nå som vi skal ha i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...