Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Men jeg har hatt veldig ustabil mens det siste halvåret, så jeg aner ikke hvor mange uker jeg egentlig er i... Tenkte å bestille time hos privatist for å få tatt ul og se hvor langt jeg er på vei, men jeg ser at volvat ikke tar ul før i uke 14.... Hvor andre steder kan jeg ta tidlig ul undersøkelse da?
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg tok det hos min gynekolog, da var jeg ti uker på vei. Vis du er usikker ber du bare din fastlege henvise deg til en ul, han vet hvor de tilbyr sånt:) Gratulerer:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hei! Til informasjon: Jeg bruker også Volvat, og har en annen erfaring. Jeg skal snart igang med Pergo,og min gynekolog avsluttet konsultasjonen med å si at han håper å se meg igjen snart for en tidlig UL - de tar i alle fall UL før uke 10 :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Ok, da tror jeg at jeg ringer de til uka og spør jeg. Var på nettsidene dems at jeg leste det se... Kan jo også hende at du som allerede er pasient der får litt annen behandling. Lykke til forresten, håper spira sitter snart da. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå