Gå til innhold

Herregud, liksom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gammel. Helt klart. Er Waterboys stort? Aldri hørt om dem, men de er visst store. Jeg synes de bråker jeg. Og nå spiller de tre km unna. Har de noen kjente "slegere" jeg burde kjent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bråker?! Det er det særeste jeg har hørt!

Skrevet

Syns du det? De bråker her akkurat nå. Jeg hører kun bass og trommer riktignok.

Skrevet

Waterboys er ikke bråkemusikk akkurat...

"The whole of the moon" er en slager.

Skrevet

Mulig jeg har hørt den når jeg hører den, men nå er den ukjent for meg. Og dette er visst 80 talls musikk. Jeg burde vært helt med. Mannen min gjør narr av meg her:S

Skrevet

Joda. Den har jeg hørt. akkurat som om ikke jeg er med liksom:) Takk skal du ha.

Skrevet

Bare hyggelig :-) Og du har ikke hørt den fordi du er med, det er fordi du er gammel, som meg ;-)

Skrevet

Å takk gud,den har jeg aldri hørt. JEG ER UNG!!!!!! Yippi!

Skrevet

Jeg har hørt den mange ganger og er da slettes ikke så gammel.

(Jeg er derimot oppvokst i et hjem der det stod på musikkvideoer hele dagen fra jeg var bitteliten... Jeg hadde visstnok som liten jente faktisk uttalt følgende: "Det er jammen godt vi har MTV nyhetene mamma, så vi får fulgt litt med på hva som skjer i verden" )

Skrevet

Jeg var bare barnet på åttitallet, men kjenner likevel godt til Waterboys. Uten at jeg vil påstå at det betyr at de var/er store...

Skrevet

....ja det var iallefall veldig viktig å like de da jeg var russ....

Skrevet

Herregud hvor gammel er du?

Waterboys VAR store! Synes å huske at jeg så dem på Sardines, dog med fake leggis... for bortimot hundre år siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...