Kaimana*prøvernr2* Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Mine er skikkelig ømme,pleier å ha det før mensen,som ikke skal komme på søndag men nå er de ekstra ømme,og på areola så har man jo disse nuppene,men nå har de nuppene blitt mye større og flere. Kan dette være ett tegn på noe? Har hatt litt stikkende smerte i underlivet de siste dagene nå,aner ikke hva det er,men det er ikke mensen vondt...jeg er også litt uvel om kvelden,nesten litt kvaml... HÅPER!!!!
❤☆❤Kanelbolle❤☆❤ Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hei ) jeg har det akkurat likkens men jeg tok test i dag og den var negativ skjønner ingenting jeg nå :/
Stella* Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Amen. Er i samme båt. Legg til at jeg sluttet på p-pillene for tre uker siden, har murringer, veldig øm/sliten korsrygg...men testet negativt. Syklusen min er sikkert helt på tur, og mulig det er pms - men det skjer jo ingenting..! Nada. Blir jo helt kokko av dette! Men for å være litt konstruktiv og svare på innlegget - mener bestemt å huske at det var slik jeg fant ut at jeg var gravid sist.
❤☆❤Kanelbolle❤☆❤ Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Skulle ha hatt mensen den 16, begynner å bli en stuns siden, noen som kan hjelpe meg å forstå hva som skjer? har ømme bryster, å er kvalm om kvelden. Men testen var negativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå