Gå til innhold

skal dere se kampen imorgen da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

norge-russland!!

fy som eg gleder meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på jobb :o(

Skrevet

finalen i OL! Håndballkamp.. følger du ikke med? hehe.. er kl 0945 på nrk!

Skrevet

Ja hvis jeg husker det, og mini ikke skal se en film eller noe da... Mor er litt trøtt om morgen, så det kan hende hele kampen er slutt før jeg kommer på det... :)

Skrevet

Nei sorry, følger virkelig ikke med... Fikk med meg litt svømming og turn for det syns jeg er spennende å se på.

Men nei, følger ikke med :(

Skrevet

jepp...klokka er stilt, så nå er det egentlig bare å komme seg i seng...hehe..

får krysse det vi har for jentene, det blir en tøff kamp...

Skrevet

ja, blir en kjempe tøff kamp.. er stort sett norge-russland.. dei er ganske så gode begge to!! men satser på seier i morgen..

Skrevet

Jepp, skal få med meg bronsefinalen som går litt tidligere også, på nrk2

Skrevet

jaa den skal eg se!!! ;)

gleder meg og har stor tru på de Norske jentene!! =)

Skrevet

Jepp, og gleder meg som en liten unge.. Tror på gull jeg da, bare de ikke roter det til sånn som mot Korea....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...