Gå til innhold

Ganske urettferdig og vondt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter første forsøk ble vi gravide for 5 mnd siden. Jeg var på ultralyd 19 august, å fikk vite at babyn vår ikke hadde utvilket hovedhjerne. En overlege satte seg ned med oss å fortalte at dette barnet aldri ville kunne klare seg, det snøret seg toltalt sammen for oss. det var så vondt. Jeg ble lagt inn med en gang og på 2 dager var den lille jenta født på vanlig måte. vi valgte å se henne, en helt perfekt liten kropp, over hodet hadde de lagt et lite teppe. Vi ble sendt hjem dagen etter og sakte men sikkert forstår man hva som har skjedd. jeg tenker at jeg gjerne vil bli gravid igjen så fort som mulig. er det noen som vet hvor lenge man må vente? noen som har opplevd noe sånt? jeg føler virkelig med alle som har gjennomgått det å miste sin lille!<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor trøsteklem!

 

Vi har selv opplevd å miste ett barn i uke 31, ikke med samme diagnose som dere.

 

Vi valgte å prøve igjen så fort jeg var klar fysisk, psykisk tar det tid, og skal man vente på det vil man kanskje aldri prøve igjen.

 

Vi ble gravide igjen etter 3 mnd, og fikk termindato for den nye graviditeten på samme dato som vår lille ble født/døde. Ble heldigvis igangsatt 1 uke før denne datoen, og fikk en velskapt levende baby .

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, føler med deg! sender deg mange gode og varme tanker i denne vanskelige tid!

jeg tror de fleste sier at det nesten er best å bare sette igang med prøvingen igjenn, hvis man selv føler seg mentalt klar for en ny graviditet...... håper du får masse hjelp og oppfølging....

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...