Gå til innhold

Hjelp!!!!!!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kino sammen med ei jeg kjenner å den nye typen hennes i kveld. Midt under filmen legger han (typen hennes) armen rundt meg og hvisker meg i øret : " Du skal få 800,-"

Jeg svarte ikke, ble sittende stiv og lure på hva han mente med det..

Etter filmen ringer de etter en av vennene hans som skal kjøre oss hjem, og i bilen hvisker han til meg : " 1000,- ? ",mens han lynkjapt stikker hånden ned mellom lårene mine, vrir stringtrusa til side og stikker fingeren "oppi der" (jeg hadde på meg skjørt). Jeg rykker til og drar hånden hans bort,og hopper ut av bilen som er fremme ved huset der jeg bor. Jeg ber hun jeg kjenner om å ringe meg når hun kommer hjem før jeg løper inn. Der satte jeg meg ned, var helt i sjokk.

1 liten time etterpå ringer det på døren.. det er typen hennes. Han ber om unnskyldning for det i bilen, og ønsker å få komme inn.

Jeg sier at jeg er trøtt, og skal legge meg. Da vifter han plutselig med en tusen-lapp, og ber meg om å kle av meg. Jeg smeller døren i fjeset på han (bokstavelig talt), var ikke meningen, jeg skulle bare stenge han ute.. og smellen er så hard at han holder på å falle bakover. Jeg låser døren, og løper inn i stua for å ringe etter hun han er sammen med, og mens jeg står der ser jeg fra et av vinduene i stua at han typen drar av seg buksene,setter seg på huk og driter på trappen min. Jeg var helt i sjokk.. prøvde å ringe dama, men hun svarte ikke..

Hva skal jeg gjøre? føler meg så alene nå=(..tror nesten jeg begynner å gråte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo anmelde det.

han høres jo gal ut

Skrevet

Anmeld. Skiten hans kan sikkert føres som bevis:)

Skrevet

Ring politiet og anmeld han for trakasering og overgrep. DNA-spor har han jo lagt igjen på trappa di.

Og du bør absolutt fortelle venninnen din hvilken drittsekk hun er sammen med.

Skrevet

Jeg kommer til å fortelle henne det ja.......

Nå ringer hun!!!!

-HI

Skrevet

Så ekkelt! :/

Enig med de andre; anmeld han!!

Skrevet

Herregud!!...

Hva er det som skjer???, hun hylte og ropte i telefonen, fikk ikke med meg noe av det hun sa, så ble det brutt

-HI

Skrevet

få med deg noen, eller send noen til henne for å sjekke. kanskje det skjer noe med henne nå?!!? å herregud, håper alt går bra!

Skrevet

Nei, hun har det bra, ringte henne nå...men hun er kjempe forbanna.. Hun sa hun skulle banke meg, og at hun hatet meg fordi jeg hadde prøvd meg på typen hennes.........så skrek hun ut at hun var gravid!

hun slengte på røret, og jeg har prøvd å ringe opp i gjen 4 ganger men hun tar ikke telefonen.

herregud!!!!!..dette blir for mye på en dag!, hva faen skal jeg gjøre da??

Skrevet

Du ringer å anmelder den dusten av en drittsekk, åsså sender du en mld te vennina di at hun bør tilby kjæresten litt dasspapir når han kommer hjem til a, han trenger det antaglivis!!

Synd at hun tror han mer enn deg da, kjærlighet gjør blind har jeg hørt...

Skrevet

TULLA!!!!!

hahahahahahahahahahahahaha!

-HI

Skrevet

Ok, det var ikke meg det siste innlegget der!

-HI

Skrevet

Har du syyyyyk humor eller, du burde skamme deg. Tror det er du som trenger en alvorlig sjekk av hjernen.......

Skrevet

Dersom dette er tilfellet, skal du logge deg av bim og ringe politiet omgående. Denne mannen er tydeligvis ikke riktig skrudd sammen og kan da også vise seg å være farlig om han føler seg tilstrekkelig krenket. La venninnen din seile sin egen sjø, om hun ikke vil åpne øynene sine.

Skrevet

"i bilen hvisker han til meg : " 1000,- ? ",mens han lynkjapt stikker hånden ned mellom lårene mine, vrir stringtrusa til side og stikker fingeren "oppi der" (jeg hadde på meg skjørt)."

Stusset litt på dette jeg da... Er ikke gjort på 1 sekund å både få hånda ned der, få tak i trusa og dra den bort, OG stikke fingerne inn, UTEN at du klarer å reagere å fike han bort, eller at venninnen din merker det? Satt du å sprika med bena så han hadde fri tilgang da eller?

Godt forsøk, men bedre lykke med fantasien din neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...