Gå til innhold

Hva har sjedd i hotel cæsar?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare sett 1 episode av cæsar denne uka(onsddagens) kan noen gi meg en oppdatering? jeg får ikke sett hverken på mandag eller tisdag heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, egentlig ikke så mye.. Pelle ringer hele tiden til denne spådamen for å mase om Belinda. Han sladret jo til Julie om Viggo og Juni, så nå vet Astrid og Jens August om dem. Astrid tok det pent når Viggo fikk sjarmert henne. Julie søker om adopsjon. Viggo vurderer å bli med henne å søke når hun finner ut at de ikke lar enslige få adoptere. Dette liker selvfølgelig ikke Juni. Marius sliter med kjærlighetssorg over Liv. Jens A skjønner at Liv betyr masse for han. Hun derimot har muligens fått tilbake bulimien sin. Storm er forelsket i Cecilie, noe han ikke har skjønt selv enda. Kathrine har fått hotellsjef stillingen, noe som har blitt masse bråk i styret. Storm presser både Juni, Jens A og Hove for å få den stillingen selv. Er vel stort sett i grove trekk hva som har skjedd.

Skrevet

ok. takk;)

må nok ha en ny oppdatering på onsdag når jeg får tid til å logge på her igjen. Nå går det i ett framtil vi er hjemme igjen på onsdag.

I morgen tidlig reiser vi i bryllup, søndag reiser jeg med tog i 3-4 timer for å hente ungene, mandagen reiser jeg og ungene tilbake samme vei med tog, og på kvelden reiser vi til tromsø med fly, tirsdagen kjører vi hjem fra tromsø til Vadsø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...