Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Sprenger på, er ikke melkespreng, det gir seg ikke etter amming. Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 vondt når jeg går og når jeg bøyer meg også......
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Fortsetter dette, og du også skulle få feber, ville jeg tatt kontakt med lege. Det kan være en begynnende brystbetennelse. Prøv å gå i dusjen og masser det vonde brystet, dette skal visstnok være lindrende og forebyggende. Pass også på å tømme begge brystene når du ammer, da unngår du tette melkeganger/brystbetennelse. Klarer ikke barnet å tømme begge brystene ved amming, prøv å håndmelke mens du dusjer.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Tusen takk for svar. Da går jeg i dusjen :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Om du ikke har gått i dusjen ennå så ta med deg brystpumpa om du har ;-) Det er ikke lett å håndpumpe et bryst tomt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå