Gå til innhold

hvor mange fra sandnes/stavanger området fikk baby i juli???


råååsa-med gutt og jente:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei :-)

 

Jeg fikk en skjønn liten gutt 5.juli og bor i Sandnes - Bogafjell :-) vil gjerne bli kjent med andre og bli med på trilletur. Har bare bodd her i 8. mnd så kjenner ikke så mange jeg :-/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj oj oj....så gøy!!!! skal vi gå på trilletur?? Rundt stokkelandsvannet i sandnes???

 

fredag 26.september kl1130?????

 

møtes ved den prixen som var der før? ved den parkeringsplassen???

 

håper noen av dere er inne på denne siden litt oftere enn det jeg tydeligvis er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få være med? Nettopp flyttet til sandnes og kjenner ingen. Fødte jenten min 7 august så ikke helt julibaby ,-)

Trenger litt mer info for å møtes men bor 5 min fra sandnes sentrum så bør vel være nærme det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart du kan få være med:) gøy med mange!!!

 

hvor bor du da? så kan jeg kanskje prøve å forklare deg veien??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :-)) Vi blir med på tur!! Jippiiii! Dette ser jeg virkelig frem til :-))) endelig! ...men litt usikker på hvor dere skal treffes da.....er ikke så veldig kjent her ser du....jeg bor som sagt på bogafjell så jeg er jo nær vannet. Har gått et par ganger rundt det så litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solstraala:

 

viss du bor på bogafjell er prixen på motsatt side av vannet. like ved togstasjonen og der hvor alle endene er. på ganddal-siden liksom.....dårlig forklart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia:)

 

Jeg fikke en jente 27 juli. Bor i Stavanger. Jeg vil og være med å trille tur! Men fredag 26 skal vi i barselgruppe. Vil gjerne være med neste gang..

 

Ikke vært inne her siden snuppa ble født. Men skal følge med nå!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...