Gå til innhold

Han vil ha meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen elsker meg.Han er gift han også.Ringer hele tiden.Sender sms om at han skulle gjort hva som helst for at det skulle blitt oss to.Sier han drømmer om meg hver natt,hans høyeste ønske er at vi kan ha intimkontakt,at jeg er lyset i livet hans.

Jeg er helt klart glad i han. (alltid vært det)

Saken er at dette er kompisen til min mann gjennom ti år.Han har gått inn og ut av vårt hus i alle år.Jeg syntes derfor dette er så vanskelig og leit.Han har alltid vært bare go og snill og min kamerat (trodde jeg da)

Hvordam takle dette da? råd?

Sier jeg dette til min mann kommer han til å klikke.

Aldri skjedd noe mellom oss og det kommer ikke til å skje.Men plutselig dette? Jeg blir stressa,jeg gruer meg til i morgen siden vi skal på felles venne fest.

Jeg vil ikke miste han som venn,selv om det på en måte allerede er ødelagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt det til min mann og latt være og dratt på festen i morra..

Han kan jo ikke sette vennskapet deres så høyt siden han gjør dette mot deg/dere....

Skrevet

Om du er glad i livet du har og ønsker å ha det slik, bør du vurdere om du skal be denne kameraten slutte med å sende deg slike utsagn. Du kan si til ham at om han ikke klarer å slutte, må du fortelle mannen din om adferden hans, og spørre om han virkelig ønsker å ødelegge årelangt vennskap og to ekteskap. Jeg hadde gitt ham en mulighet til å slutte mens leken er god, og fortalt det til mannen min om han ikke etterkommer ønsker ditt. Det er han som har tåkket over streken og "ødelagt" vennskapet, så jeg ser ikke at du skal ha dårlig samvittighet for å gi ham en utvei hvor han kan ha verdigheten i behold.

Ikke en grei sitasjon å befinne seg i, jeg håper du navigerer deg ut av den på en måte med respekt for deg selv og de som står deg nær. Lykke til!

Skrevet

Har selvfølgelig sagt dette til han fra første stund.Han sier han skal slutte og er lei seg for at det har blitt slik.Men stadig kommer det noe alikevel.

Men hvorfor skal jeg bli hjemme fra en fest jeg har gledet meg til lenge? Er jo ikke jeg som gjør noe galt her.

Skrevet

Det høres jo ikke ut som om du egentlig har avvist denne kameraten heller da...? Og det burde du jo så absolutt.

Gir han seg ikke etter at du fast og kontant har avvist ham er det kanskje på tide å fortelle mannen din om det. Men jeg ville ikke gjort det om du kan unngå det.

Skrevet

Høres litt skummel ut. Veldig innpåtrengende type. Pass deg for han!

Skrevet

Jeg synes ikke at du skal holde deg hjemme fra festen. Du skal ikke legge om livet ditt pga hans oppførsel. Om du har sagt til ham at han må slutte og han ikke klarer det, må du ta steget videre og sette grensen for ham. Det hjelper ikke å true med sanksjoner som du ikke er villig til å gjennomføre, så ikke si at du skal fortelle det til mannen din, om du ikke kan ta det skrittet. Slik jeg ser det, har han allerede vist at han ikke klarer å slutte, og da har han egentlig overlatt til deg å ta tak i det. Jeg håper du gir ham valget en gang til, og presiserer at du ønsker å gi ham en utvei med verdighet, samtidig som du gjør det uttrykkelig klart at mannen din må innvolveres om det gjentar seg. Og selvfølgelig blir du nødt til å holde ord i så måte, om han ikke klarer å grensesette seg selv. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...