Gå til innhold

Flere med bakvendtland barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste her på 4 år er litt spesiell på enkelte områder. I dag har hun vært hos øre, nese, hals-spesialist og hun har gledet segh i 2 uker. Ja, siden jeg fortalte det.

I dag tidlig hadde jeg funnet fram "feil" klær og hun ble sur og skulle finne nye. da sa jeg at hun fint fikk ta på det jeg hadde funnet viss ikke kunne vi ikke reise til øre-doktoren. Vips, så var hun ferdig kledd. Hun sitter som et lam når de undersøker henne og koser seg. Rart? Hehehehe;D Kan nesten ikke annet enn å le heller:-)

Hun fikk 2 premier. 1 ring og 1 klister så hun var helt i skyene da vi reiste hjem igjen.

Hun skal forresten fjerne mandlene. Gleder seg til det og, da skal hun jo på sykehuset....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, de er rare. Min eldstemann har fått time hos reguleringstannlege og er ikke akkurat i bakvendtland på det,- her er det max gruing....

Men så heldig du er siden hun reagerer som hun gjør,- så vondt det hadde vært for alle hvis det var omvendt?

Skrevet

Helt sant og jeg er veldig glad for det. Men det er jo litt spesielt å ha ei jente på 4 år som elsker å gå til legen;-)

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Hm, ja, noen ganger tror jeg det;) Elsker tran og å få vasket ørene=)

Skrevet

Hehe....praktisk med sånne barn. ;o)

Skrevet

Så bra hun ikke har problemer med å skulle på sykehuset:-)

Kan jo fort endre seg. Som 4 årige skjønner hun kanskje ikke helt hva det innebær.

Lykke til

Skrevet

Hun vet hva det innebærer. Hun fikk dren i ørene i fjor.

Da de skulle sette inn veneflonen så bare bomma sykepleieren selv om jenta satt som et lys. Hun gravte og styrte med nåla inni begge hendene. Hun satt og fulgte med, jeg måtte snu meg for jeg ble kvalm. Sykepeiern skjems og det endte med at hun fikk narkose på maske. Men hun husker best at hun fikk kjeks da hun våknet:-) Tro meg, hun husker alt! Hun har rader hukkomelse! I dag forklarte hun veien for meg til ØNH-legen. Der har hun bare vært 2 ganger før.... 20 minutter å kjøre.

Skrevet

Imponerende jente det der!

Min 6 åring, som brakk hånda i mai blir bekymra hver gang vi svinger i retning av sykehuset....

Skrevet

Hehehehe;-) Off, må le. Må nesten kjøre omveier dere da?!

Skrevet

Veldig bra at hun tar det sånn da. Er nok ikke så mangen som gjør det. Godt hun får gode minner om slike ting hun må gjennom og ikke husker det med skrekk..

Igår opplevde jeg også ett bakvendtland barn. Min jente på 3 år og 9 mnd kom inn fra hagen kl 18.00, og ville ikke være ute lenger. Hun ville legge seg for hun var så trøtt. Jeg sa at hvis hun la seg nå så ble det for kvelden, hun fikk ikke stå opp igjen. Var så redd hun skulle sove en hall time så full rulle hele kvelden. Men nei hun ville legge seg og høre på julemusikk. Det liker hun så godt. Hun ble lagt og før kl hall syv så sov jenta, og sov hele natten til kl nesten hall syv i morges. Da var hun utsoven og klar for ny dag..

Ble jo nesten bekymret igår og lurte på om hun var syk..

Skrevet

Hehehehe;D Man skal oppleve mye rart med de små:-)

Skrevet

Heisann!

Har en sånn selv! :) Trodde nesten jeg var den enste, he he.

Elsker å gå til legen, og må han på sykehuset er det ekstra stas. Når vi får innkalling til tannlegen jubler han og har nedtelling.

Det er merkelig, for han har både vært gipset og operert, og blodprøver har han tatt mange ganger..

Skrevet

Godt å høre at det er flere med barn som liker leger. Det mest positive med det er at lillesøster på 2w 1/2 tar etter sin søster og er heller ikke redd. Hun gleder seg gjerne ikke like mye men hun syns det er helt ok.

Men får storesøster bli med lillesøster til øyenlegen så er storesøster høyt i sky:-) Hehehehe;D

Skrevet

Saa bra:-)

Hores veldig greit ut. Mine er ikke redde for aa gaa til legen, men det er vel heller ikke noe de gleder seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...