ambumamma Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har ordentlig mens smerter nederst imagen, og det kommer takvis. Har hørt at rier gjør vondt, og det gjør jo vondt men er ikke uutholdelig lissom. Høres det ut som rier eller sterke kynnere bare kanskje?? Håper så innari noe er på gang. Har visst 2 cm åpning og hodet stod veldig langt ned. (var til sjekk istad)
Kaosmamma' n Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Kan godt være at dette er modningsrier, de kan starte på denne måten og øke på etterhvert. Kanskje noe skjer i natt, lykke til!
PrincessElisabeth Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 ville også trodd at det er modningsrier...jeg var også litt "kjepphøy" i starten og sa at dette var ikke så ille som jeg hadde sett for meg.. jeg måtte spise de ordene for verre ble det... Hadde forberedt meg på fødsel jeg hvis jeg var deg...mye mulig du ikke får en god natts søvn, så et lite tips fra en som ikke ville gjøre det som hun ble rådet til: gå å legg deg til å sove, er det fødsel på gang blir riene dine trolig mye verre etterhvert som natten lir på...Jeg gikk å la meg i 12 tiden den kvelden og trodde jeg skulle få sove, men våknet etter 30min med lett søvn og hadde da vondt nok til at søvnen ble avbrutt. Masse lykketil:) Når de begynner å bli veldig ille så pust rolig inn igjennom nesa og rolig ut igjennom munnen, og varme dusjer...hjalp meg stort
ambumamma Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 Takk for tips:) Ja er vel bedre å vile så jeg er klar til en evt fødsel, enn å fly i trapper:) Håper virkelig dette er starten på noe
PrincessElisabeth Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 jeg løp i trappene sist fordi jeg ville ikke at de skulle stoppe opp:P Spiste sterk mat, fordi det er litt fyfy etter fødselen i og med at de små ikke tåler like godtsterk mat som oss. Hvis du har samboer så kan dere jo kose dere litt ekstra fordi det kan være lenge til neste gang, eller for å bare hjelpe modningen enda mer(sæd som visstnok skal være bra for modning av mormunnen) Mye man kan gjøre;)
ambumamma Skrevet 22. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2008 Hehe det sa legen som strippet meg og. Gå hjem og ha sex. Må bare få han hjem fra kosert først:)
PrincessElisabeth Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 ja da er det nok noe i det;) Du får ha masse lykke til, igjen...husk å hvil deg nå iallefall...fødselen vil føles så mye lettere når du er litt mer opplagt...alt føles verre om du er trøtt...
ambumamma Skrevet 22. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2008 Takk takk skal si fira hvis det skjer noe mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå