Gå til innhold

Har de gym i 1.trinn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på sånn gymtime med dusjing og sånn etterpå?De har hatt et par utedager på skolen til 6 åringen,men ikke gym enda ihvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 2.klassing hadde gym i gymsal i fjor, da måtte de ha med sko og en t-skjorte å skifte til.

 

I år (i andre altså) må de ha med fullt utstyr, altså bukse, t-skjorte og sko.

 

De dusjer ikke før senere på barneskolen

Skrevet

Ok:)Alt man går og lurer på hehe

Hadde du vanlige joggesko da eller)

Skrevet

Hun hadde vanlige joggesko, ja. :)

 

Etterhvert gikk de over til utegym, da hadde vi ikke med gymtøy.

 

I år har bestemor slått på stortromma og kjøpt Nike Shox til henne.

Jaja..

 

Tror kanskje lærerne blir glade om det er sko barnet klarer å få på seg selv, forresten.

 

Men har dere ikke fått beskjed om evt. gymtøy?

Vi fikk en lang smørbrødliste for noen dager siden. Hehe

Skrevet

Her hadde de det hvertfall.

 

Skulle bare ha med gymsko. Sko med lyse såler.

 

Gymtimene her er nok like mye lek og moro som trening og "press".

Når det er snø ute er de ofte ute med akebrett, om sommeren har de ofte ball-leker el ute.

 

De har utedager i tillegg. Det er jo obligatorisk nå.

Skrevet

Han har såvidt begynt i 1 trinn (6 år) og har bare vært der i 3 uker enda.Har ikke hørt noe om gym ,men at de kanskje skal starte med all idrett på SFO

Skrevet

Utedag har poden også en dag i uka og en hel uke i høst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...