Gå til innhold

Nå er jeg vel snill???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren og jeg har slitt endel i det siste, men nå har jeg lagd pizza til han. Dekt på i stua med kald øl, stearinlys og servietter.... Da blir han vel glad når han kommer fra jobb nå... Håper det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å vise at man setter pris på hverandre i de små ting må da hjelpe hvis dere har slitt. Håper dere får en flott kveld sammen!

Skrevet

Forøvrig,- du er vel ikke bare snill,- du håper jo at han skal like det og at det slår tilbake på deg?

Skrevet

Ja da må han jo bli glad! Lykke til ;o)

Skrevet

Ingen baktanker solemio. Vet han har jobbet 15 timer, da hadde jeg satt pris på litt varm mat når jeg kom fra jobb.

Skrevet

Ikke kritisk ment, altså. Du ER snill. (Trykker litt for kjapt på knappene her noen ganger, sorry)

Skrevet

Lykke til i kveld da:) Dette må han da bare like...:))

Skrevet

ÅÅ så herlig det må bli for han å komme hjem til ferdig, Herlig mat og kald øl og bare kos:) Ja det var snilt av deg, er han rett rundt hjørnet?

Skrevet

Ja, han ringte nå. Er hjemme om fem minutter.

Skrevet

Hvordan gikk det ??

Skrevet

Sånn som det alltid er.... Han tok maten å satte seg foran tv`n. Jeg gikk å la meg... Men, han satte veldig pris på det, men vi prater vel egentlig ikke så mye sammen for tiden.

Skrevet

Uff, hores ikke bra ut. Men det gaar seg vel til snart.

Skrevet

Skeptisk. Har vært slik i snart to og et halvt år.

Skrevet

Det hores leit ut. Ingen ting dere kan gjore for aa forbedre det? Kan jo ikke vere kos aa ha det slik.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Konvall...hvordan går det?

Skrevet

Vel, jeg er vel egentlig så vant til det at jeg har resingnert. Tar en dag av gangen. En dag uten bråk er en bra dag... Værste er at han forskjellsbehandler mine barn veldig iforhold til hun vi har sammen.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

huff, det høres trasig ut.. Du virker som en sterk kvinne.. Jeg hadde gått på dagen om jeg hadde hatt det slik. Men det er vel ikke så enkelt..

Tenker på deg :)

Skrevet

Uffda, håper det ordner seg snart. Men tror du ikke dere hadde trengt å satt dere ned å snakket skikkelig ut om hvordan dere har det og hvordan dere ønsker å ha det?

Lykke til uansett!

Skrevet

Vi har pratet om dette hele tiden. De som er rundt meg skjønner ikke at jeg blir. Har skjedd så utrolig mye negativt. Fordelen for oss, er at vi prater utrolig mye sammen. Er vel det som har reddet forholdet til nå. Jeg er av typen som kjemper for det jeg har. Synes alle mulige veier skal prøves før man går. Man har jo trossalt barn sammen. Jeg tenker hele tiden: ting blir sikkert bedre nå som...... men, blir sjelden det. Jeg vet at jeg har vært mye sur og grinete mot han i det siste, blir sånn når han irriterer hele tiden. Tenk, jeg flyttet hjemmefra for 19 år siden, han flyttet rett fra en overbeskyttende mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...