Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jeg tenker meg å be; våre (mor/far) foreldre,besteforeldre, søsken å deres barn å fadrene m/følle til barnet vårt, dette tenker jeg er nok folk til både middag å kaffe? Er det normalt eller?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Du ber da hvem du vil, og selvfølgelig ber man nærmeste familie.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 barnets besteforeldre, søsken, tanter og onkler, søskenbarn samt faddere. Det jeg har intrykk av da. Hvem du vil igrunn, men det er vel vanligst.
hit og dit Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 I vår familie har me barnets besteforelder og faddere. I samboeren sin familie er det besteforeldre, tanter og onkler med barn og faddere. Normale familier begge deler =P Be dei du har lyst skal komme du =)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 vi ba: våre søsken med følge, våre foreldre og fadderene til den lille;) Vi droppa våre onkler og tanter osv, kan fort bli veeeldi mange om dere har store familier;)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 vekren jeg eller samboer har besteforeldre i live, hadde vi hatt det hadde de også selvfølgeligt blit bedt;) Hlsen anonym 21:38
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Mener også at søsken og foreldre/besteforeldre er selvskrevne.. og onkler/tanter om man har et godt forhold... Hadde forventet å bli bedt i dåp nå selv .. men nei da.. min stesøster døpte sønnen sin - og jeg og min bror ble ikke bedt. Er ikke det litt rart a?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Hadde det vært opp til meg hadde vi kun bedt faddere med familie, men må visst invitere hele bølingen.. Så vi blir over 30stk.. tror det er variert fra slekt til slekt hva som er vanlig:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Vi hadde barnets besteforeldre, oldeforeldre, noen av mine grandtanter, tanter, onkler og søskenbarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå