monika70 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Lurer på om noen her har startet egen butikk? Er gravid, men har et sterkt ønske om å starte egen butikk. Kunne ha lyst til å komme i kontakt med noen med erfaring av oppstart! Trenger tips og ideer, samt gode råd om hva en en bør/ikke bør gjøre.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hallo, jepp, er her jeg! Det er jo et forum som heter grunder, elle noe sånt også. Har mange råd og tips, men er litt tom i hodet akkurat nå. Send meg en pm, så kan vi ta det der, ev. hvis du har en mailadr.? Klem
tigergutt<3 Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 jeg driver ikke butikk, men vårt eget firma. Det blir jo litt i samme leia bare vi selger tjenester ikke varer.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Så gøy! Hva med å få litt liv i grunderforumet? Hadde vært artig å dele erfaringer o.l. Jeg kan godt starte en tråd der!
monika70 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2008 Det kunne vært veldig artig? Hvor ligger dette grunderforumet da- yrke/karriere? Har sendt en pm forresten!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Hei, hei, Det ligger under... Ehm... nå glemte jeg det... vent litt, må sjekke... Det ligger under "Praktisk". Har sendt deg en ny pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå