Gjest Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jenta har de siste ukene vært så utrolig sutrete! Absolutt hele dagen... Uansett hva vi gjør så er det bare godt nok i et par minutter før den tåreløse klagingen fortsetter... Pappan er flink, skyndter seg hjem fra jobb for å avlaste meg men han begynner å bli trett han og, vi vet ikke vår arme råd.. Hun er 3mnd, spiser godt, virker ikke som hun har vondt i magen heller. Vi går endel tur med henne, men hun er like ekstrem da. Er så rart, for hun var så strålende blid og fornøyd omtrent fra fødselen til nå! Er det noen som har det likt og har noen gode råd å komme med?
Gjest Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jo, det kan jo vær, men er ikke det lii tidlig da? Hvor lenge pleier de å være sånn før tennene kommer?
Manx Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Vår jente har også vært og er i perioder fortsatt sutrete. hun er 6 mnd nå, og begynner så smått å bli bedre. Vet ikke hva det kommer av, men tror hun i 3 mnd alderen ikke ville ligge alene for seg selv på gulvet men ha nærhet og kos. Så vi bar og bar.. Etter hvert ligger hun litt mer for seg selv, men nå er problemet at hun helst vil komme seg av gårde, noe hun ikke helt klarer på egen hånd, så da må mor hjelpe til... fortsatt bære/gå med henne på gulvet (hun er veldig sterk i beina) osv. Virker som hun alltid strever med å få til noe mer enn det hun klarer hvis du skjønner og blir frustret når hun ikke får det til. Ha tålmodighet selv om det ikke er lett når det står på som værst. Invester i godt bæretøy- det har hjulpet oss utrolig mye. Lykke til!
Gjest Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Så det kan rett og slett være nysjerrighet og et behov for mye nærhet da... Ja, da får jeg kjøpe meg bæretøy når kontoen får påfyll;)
2 hjertegull :) Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Åh, det er så forskjellig..! Noen babyer er jo født med tenner da, så det er ikke umulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå