Snuppa's mamma Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Kan det være et tegn?? Er det ikke mest "vanlig" å være morrakvalm?? Off er så utålmodig, er på dag 25 og tok en test idag som var negativ!! Håper bare det var for tidlig. Sitter her og er så kvalm!! Mulig det bare er omgangsyken:( (ikm tirs 26 aug)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg var kvalm på kvelden da jeg var gravid sist! Tror du igrunnen kan få det når som helst på dagen:) Håper det er ett tegn da, selv om det er litt ubehagelig;)
LindaKristin1980 Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg var skikkelig kvalm på ettermiddagen med førstemann husker jeg, så det det kan jo være et tegn det
Raggis Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg er kval hele dagen, og om natten! Lykketil:)
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 trudde nesten det bare var meg jeg nå,kan bli småkvalm/uggen i magen når har lagt meg,blir da også tissertengt og tørst....
Stella* Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg hadde ingen morgekvalme sist, men var skikkelig uggen på ettermiddag/kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå