Gå til innhold

kvalm på kvelden??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være et tegn?? Er det ikke mest "vanlig" å være morrakvalm?? Off er så utålmodig, er på dag 25 og tok en test idag som var negativ!! Håper bare det var for tidlig. Sitter her og er så kvalm!! Mulig det bare er omgangsyken:(:( (ikm tirs 26 aug)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kvalm på kvelden da jeg var gravid sist!

Tror du igrunnen kan få det når som helst på dagen:)

Håper det er ett tegn da, selv om det er litt ubehagelig;)

Skrevet

Jeg var skikkelig kvalm på ettermiddagen med førstemann husker jeg, så det det kan jo være et tegn det :)

Skrevet

Jeg er kval hele dagen, og om natten!

Lykketil:)

Skrevet

trudde nesten det bare var meg jeg nå,kan bli småkvalm/uggen i magen når har lagt meg,blir da også tissertengt og tørst....

Skrevet

Jeg hadde ingen morgekvalme sist, men var skikkelig uggen på ettermiddag/kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...