Bøggly Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Dette har jeg nå gått med leeeenge. Og det har over tid blitt værre. Det er bla fryktelig vondt med det samme jeg setter beina på gulvet om morgenen, det blir selvsagt vondere etter lange gå-turer, hard trening og dansing. Og nå i sommer har jeg også begynt å få mere vondt dersom jeg går med ikke-anatomisk-riktige-sko (les; sandaler, pumps ol). Jeg har vært på røntgen, hos ortoped, fått løpssåler og vært hos kiropraktor (tilfelle det kom fra ryggen). Ikke noe av dette har ført til noen bedring. "Kronisk betennelse" er antakelsen, men ikke fått noen helbredelsesmetode. Er det noen som har opplevd noe lignende? Hva gjorde dere evt? Er det noe poeng i å prøve f.eks akupunktur? Jeg trenger virkelig gode tips!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Det kan høres ut som om du har en tilstand (kronisk betennelse) i foten din, som betyr at du kan utvikle ei hælspore. (Goggle hælspore, så kan du lese om det. ) Jeg har det samme, bare at her har det gått så lang tid før jeg oppsøkte lege at det har utviklet seg en hælspore. Det er utrolig smertefullt. Verst som du sier, om morgenen. Da klarer jeg såvidt å gå
konvall Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg gikk også med vondt inni hælen lenge. Dette gikk faktisk over da jeg byttet til andre sko. Nå går jeg veldig mye i jobb, så jeg bruker de samme skoene hver dag. Sånne spesial sandaler. Byttet ut de med joggesko med demping. Merket fort endring. Vet ikke om du går mye, men et lite tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå