~sjiraff~ Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Forrige uke skulle jeg ta toget en stopp. Det koster svimlende 30 kr (togturen tar 3 minutter), en oppgang på 5 kr fra 1. august. Konduktøren hjalp meg på toget med vogna, også bare gikk han. Kom tilbake rett før vi var ved stoppestedet og spurte om jeg hadde mpnedskort. Svarte nei, og stod med lommeboka i hånda for å betale. Han smilte og sa at det ikke var så farlig, og at jeg fikk betale på vei hjem. ) I dag betalte jeg en tur til Oslo, og hoppet av halvveis for så å ta toget tilbake igjen. Neste tur til Oslo traff jeg på samme konduktør som jeg hadde på vei hjem, han ble nok overrasket over å se meg igjen og jeg forklarte hvorfor jeg var på toget nok en gang (ref. innlegget om gullstjerne ;o)). Da syntes han så synd på meg at jeg slapp å betale en gang til. Snille konduktører! )
Joikaboll@ Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Selvfølgelig er konduktørene snille, jeg er jo gift med en ;-) Men det var nok ikke min konduktør du traff på, for han har hatt fri i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå