Gå til innhold

Er det flere august 09 bruder her inne?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dato skal dere gifte dere, jeg skal gifte meg 22.08.09:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal gifte oss 08.08.09 : )

Skrevet

Vi gifter oss 15.08.09 kl. 15.00. Ville hatt 08.08.09, men det falt dårlig ut i fht et annet arrangement i byen noe som gjør kirke og festlokalet opptatt.

Skrevet

29 august her, perfekt dato for oss, skal gifte oss på gården vi bor på=)

Skrevet

Jeg skal gifte meg 08.08.09:) Har dere begynt med full planlegging? Vi har bestilt kirke,lokale å fotograf:)

Skrevet

08.08.09 blir datoen vår også :)

Har faktisk fått unna en del allerede. Vielse og lokale er i boks, kjolen og alt tilbehør bortsett fra undertøy henger i skapet. Har begynt å se litt etter type blomster jeg kunne tenke meg. Mamma har også fikset litt til borddekorasjoner, pynt og slikt. Forlover er i boks, og vi har 3 fotografer i familien, 1 prof og 2 veldig ivrige hobbyfotografer. Så de tar seg av fotograferingen vår. Jo også er maten bestillt! Hva med dere andre her da? Kommet godt i gang? :)

Skrevet

Så gøy da:):)

Ja vi er også godt i gang:) Er veldig morro og planlegge brylupp altså!!

Skrevet

01.08.09 her

Kirke og lokale klart, ellers ikke kommet særlig i gang......

• 2 uker senere...
Skrevet

Etter mye styr blir det 01.08.09 her å:)

Vi prøvde oss på 06.juni siden det var endel som hadde tenkt ut ferie 1.8, men lokale var visst ikkje ledig likevellen,så da blir det 1.8:)

Så da har vi kirke og lokale booket men ikkje så mykje mer. Kanskje begynne å høre litt rundt etter fotografer og mat og div.

Skrevet

Skal gifte oss 01.08.09 vi oxo:)

Foreløpig er kirken og lokalet booket.

Men samboer til pappa er fotograf så da er jo igrunn det i orden oxo:) Pluss at jeg har sett meg ut invitasjoner, gaveesker og personlig bånd til å ha rundt. Er bare å bestille:)

Har også begynt å tenke på blomster og mat. Har også ei som skal ordne alt av blomster til en billig penge. Har tidligere vært NM i blomsterbindig så det blir nok fint:)

Skrevet

Vi skal også gifte oss 01.08.09, og jeg gleder meg masse! Lokale, kirke og kjole er i boks ;)

Skrevet

vi også 15.08.09:-) likale og kirke klart!godt igang med planlegginga..tenker på så mange ting poå en gang!;-)

Skrevet

Skal gifte oss 08.08.09...:D

Ser det er mange fler som skal det... morsomt;)

Vi har bestilt kirke og lokake, resten får vente litt...

Gjestelista er klar da

Skrevet

08.08.09 her også! populær dato gitt ;)

Kirke og lokale er booket, maten er ikke heeelt klar, men har ordna med forlovere. Klarte ikke å velge bare en... flere med mer enn en forlover?

Har så vidt begynt å se på kjole,men føler jeg har igjen litt for mange kg enda etter graviditeten til at jeg har kommet meg avgårde for å prøve.

Satt akkurat å kikka på hotellrom.

Skrevet

Oj då..... Vi skall gifta oss i augusti -09, har varken satt dato, bokat kyrka eller lokal... Uff, nu blev jag lite stressad av alla er som har kommit så långt!

Vi skall ha det i sverige och sliter lite med att finna kyrka, lokal och boende för långväga norska gäster i närheten av varandra.

Har i tillägg termin om 11 dagar så det ä lite annat att tänka på här i huset för tiden :)

Skrevet

Vi skal også gifte oss 01.08.09. =)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei og hopp jenter!

Så det var en stund siden vi har hatt noen oppdatering her, og gud så flinke september 2009 brudene er til å dele tips og ideer, så tenkte å høre litt hvordan det går med planlegginga til folkens her :) Har dere kommet langt med forberedelsene alt?

Skrevet

Vi gifter oss 1.aug 09!

Har bestilt kirke, lokaler, catering, fotograf, brudepynting. Kjolen er kjøpt, men ellers ingenting annet. Gjestelisten begynner å bli klar. Og vi har planer om å lage alle trykksaker selv. Gjøre det billig med pc og printer. Vi er igang med å bestille bryllupsreisen, og forloveden min har ringt litt rundt til hoteller om bryllupsnatten. Så begynner å føle at mye er i boks!

Skrevet

22.08.09 gifter vi oss!

det som er klart er kirke, lokale, forlovere, brudepiker og brudesvenner, noe av solosangen i kirka, samt hvilken brudemarsj vi skal ha, brudgommens klær, og ringer har vi nesten bestemt oss for.

Nå stresser vi med å finne ut hvilket band vi skal ha, stresser litt med at jeg ikke har funnet brudekjole, og ellers med dekorasjonen i bryllupslokalet og invitasjoner som vi skal lage selv, så det går jo litt tid til det.

Skrevet

Vi gifter oss 01.08.09, på min bursdag:) gleder meg utrolig, vi har ikke så mye i orden, skal ringe kirkekontoret på mandag, men regner ikke med det er noe problem med kirke, bor på en liten plass....vi har lokale vi kan bruke, men utenom det er ikke noe klart, vet ikke helt hvor jeg skal begynne....

Skrevet

Vi gifter oss 08.08.2009! Datoen er vel det eneste som er klart.

Mamma skal sy kjole, men vet ikke helt hvordan enda. Vi står mellom to steder å ha middag/fest. Ett sted med servering og ett der vi ordner catering eller noe selv + fri bar da. Må se næremere på pris og evt hvor mye en sparer på å ordne selv. Tror vi har bestemt farger og blomster. Forlovere er bestemt og gutten vår skal være brudesvenn. En kompis skal være fotograf da han har bra utstyr. Oj, var visst en del som var på plass allikevel det! :) Men det blir sikkert gjort om litt. er jo en stund til enda. Skal gifte oss humanistisk. ikke bestemt hvor enda, men trolig ute et fint sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...