Gå til innhold

Har dere tenkt dere ut noen proskjeter mens dere venter?


Eplejuice Fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg har store planer om å

- strikke hentesett

- strikke teppe

- strikke sperrelag

- sy leketeppe

- sy "ammeteppe" vet ikke hva det heter, men det er et slik "teppe" med to henker man har rundt halsen så man blir litt skjærmet.

- sy lommeslynge/ringslynge (har ikke helt bestemt meg)

- sy stellebagg med stelleteppe

 

Godt jeg har 37 uker på meg ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så hendig du er da, Lypsyl :) jeg har tenkt å strikke og hekle litt jeg også, men har ikke begynt på noe enda. Det blir nok til at jeg strikker et teppe og hekler sokker og kanskje noen andre småting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, kremt.

Blir litt skeivesømmer her og dær. Men når ting er hjemmelaget, så gjør det jo ikke noe at det ser slikt ut.

 

Har heller ikke begynnt ennå, må gjøre meg ferdig med litt dilldall til S først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har symaskin. Ønsker med det til jul jeg, men ønsker meg speilreflekskamera også, så jeg må nok velge. Hvor finner du oppskrifter til alt dette, eller syr du "by mind".

 

Jeg har nok ikke slike prosjekter, men når jeg får vite kjønn, må jeg kanskje pusse opp barnerommet. Dessuten alle disse småtingene som må være klart til babyen kommer, og det liker jeg å bruke tid på og kose meg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

symaskin får jeg låne av svige mor <3

 

oppskrift på ringslynge og lommeslynge finner man på tettinntil.no

på fomuet dems finner man oppskrift på sperre lag under tøybleier

 

teppe og "ammeteppe" tenke jeg bare at jeg skulle sy "by mind"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stellebag og stelleteppe blir litt blanding av "by mind" og noen veskeoppskrifter på tettinntil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere er :) Kan ikke så mye jeg, men kan strikke. Har jo det aller meste siden datteren min ikke er så gammel, men må vel strikke noe nytt til den lille :) Guri, det blir liksom så virkelig når man planlegger framover, klarer nesten ikke forstå at det er en liten spire i magen ;)

 

Ah, forresten så begynte jeg på en heldress i ull til henne, som jeg bare mistet helt motet på - den må jeg da klare å få ferdig på 1 år og 9 mnd (den er i str. 1 år), hehe :) Men det er vel de første 9 mnd jeg får mest tid til slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lypsyl, strikker du litt til meg og:-) litt misunnelig på deg som sannslynligvis er flink i håndarbeid. Jeg blir nok å strikke et babyteppe. D gjorde jeg sist men thats it....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stooore planer for tiden fremover! Holder på med en mammakjole (til meg selv, da altså), skal strikke babyteppe, dress og et par bodyer, (må vente til vi vet kjønn), og så har jeg lyst til å sy uro og noen pusekatter til babyrommet+ sy gardiner til rommet. Får vel se hvor mye av dette jeg rekker, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...