superkåno Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 legen min anbefalte det, og sa at det tok 3 mnd før blødningene stabiliserte seg, har hatt småblødninger nå i uke 4, men det er visst normalt.
Zitro Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg er fornløyd. Har ingen blødninger i det hele tatt og har heller ikke mensen av dem...
superkåno Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 det er det som er målet mitt, ingen mens.... håper det går.
2hærligegutter Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg har ikke hatt noe bivirkninger på de og hadde kun litt blødning etter 2 uker , men har ikke hatt det siden
Line_78 Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Har gått på cerazette i 6-7 måneder, og har enda ikke blødd en eneste dråpe. Håper det varer en stund til :-) Men nå fikk jeg ikke igjen mensen før etter 10 måneder etter første fødsel heller da (da gikk jeg ikke på noen form for hormonell prevensjon), så kan jo ha med det å gjøre. Så ingen negative erfaringer til nå, bortsett fra en svak mulighet for at et par dager med hodepine i sommer kan skyldes cerazetten (men det vet jeg jo ikke)
lana<3 Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg sluttet også å blø med en gang jeg begynte på dem, men vet mange må gå mange mnd før de endelig får god effekt.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Jeg har tatt dem og har jo for så vist ikke blitt gravid igjen... Men har jo også mistet men nå. Har tisset på pinne og er ikke gravid, men gynokologen kunne innrømme at 1 av 5 får virkelig kraftige blødninger, 2 av 5 får uregelmessig mens og 2 av 5 er helt normale.. Lykke til
singo Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 begynnte på dem for 1 uke siden...fikk kraftige blødninger i går og har de ennå... har ikke hatt mensen siden jeg fikk baby i des... håååper det gir seg visst ikke-goodbye til cerazette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå