2exu-guttjanuar2010 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 noen som vet om dette er et symptome?har aldri hørt om det selv,men kansje noen andre her? hadde skikkelig leamus nederst i magen,på høyere side...det ville ikke gi seg heller.den var der lang tid...kjenner ingenting der nå men..
elleville Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg har også hatt det et par ganger i løpet av det siste døgnet... Veldig rar følelse!!!! Skal vi satse på at det er et symptom???
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg har også det... håpe håpe... Har helt glemt alle symptomene. Hva annet er et tegn på at man er gravid?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 ja jeg håper veldig veldig veldig at det er et symptom! tenk om det er det!
Vivil-08 Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Vet ikke om det er et symtom eller ikke, men har hatt det innimellom etter at jeg sluttet på p-piller, og har dessverre ikke vært gravid enda....sluttet på p-pillen i januar. Krysser fingrene for at det er et symptom for dere!!!
Lillegull og spiren Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 dette har jeg hatt i mange år,så tror nok ikke det er noe symtom:) akkurat som andre steder man har leamus:)
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 uff så kjedelig hehe har aldri hatt det i livmoromerådet før,så jeg tenkte kansje det var et ørlite håp hehe
Mamma-til-3-jenter Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Jeg har heller aldri hørt at det kan være et symptom, men jeg håper det er det. Hadde det selv en kveld for ett par dager siden. Og det var masse, og varte lenge!! Men hos meg så var det bare på venstresiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå