Gå til innhold

leamus nederst i magen......


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om dette er et symptome?har aldri hørt om det selv,men kansje noen andre her?

hadde skikkelig leamus nederst i magen,på høyere side...det ville ikke gi seg heller.den var der lang tid...kjenner ingenting der nå men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det et par ganger i løpet av det siste døgnet... Veldig rar følelse!!!! Skal vi satse på at det er et symptom???

Skrevet

Jeg har også det... håpe håpe...

 

Har helt glemt alle symptomene. Hva annet er et tegn på at man er gravid?

Skrevet

ja jeg håper veldig veldig veldig at det er et symptom! tenk om det er det! :D

Skrevet

Vet ikke om det er et symtom eller ikke, men har hatt det innimellom etter at jeg sluttet på p-piller, og har dessverre ikke vært gravid enda....sluttet på p-pillen i januar. Krysser fingrene for at det er et symptom for dere!!!

Skrevet

dette har jeg hatt i mange år,så tror nok ikke det er noe symtom:) akkurat som andre steder man har leamus:)

Skrevet

uff så kjedelig :(

hehe har aldri hatt det i livmoromerådet før,så jeg tenkte kansje det var et ørlite håp :) hehe ;)

Skrevet

Jeg har heller aldri hørt at det kan være et symptom, men jeg håper det er det. Hadde det selv en kveld for ett par dager siden. Og det var masse, og varte lenge!! Men hos meg så var det bare på venstresiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...