Gå til innhold

Hallo igjen/pappa er et pølsebrød

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen, både gamle kjente og nye nick!

Håper alle har hatt en strålende sommer og at både små og store har fått ladet batteriene.

Etter en lang sommer og litt latskap fra min side (har smuglest litt, da) er jeg nå tilbake igjen.

Registrerer at det har vært litt uroligheter her inne, håper det går seg til nå. Vi får det jo ikke bedre her inne enn vi lager det selv...

Lykketrollet er i full rulle om dagen. Sitter ikke stille et sekund. Utrolig gøyal og krevende alder (snart 17 mnd). Her om dagen trodde vi han hadde fått dreisen på ordet "pappa". Lykketrollet smilte og pekte på pappa gang på gang. Pappa på stua, pappa på kjøkkenet - ingen sak.

Helt til han pekte på en pakke med pølsebrød: "PAPPA!!!". Ho, ho.

Lurer på hva jeg "blir"? Kanskje en taklampe eller et par sko? Har mest lyst til å være mine fine, høyhelte støvletter - men det er kanskje for mye forlangt?

Klem til dere alle og GOD HELG :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA!! Får vi presentere familien lykketrollet, pappa pølsebrød og taklampa, he he.. Får håpe det ikke blir søppledunken eller toalettet da :)

Koselig å se deg, Graciegirl!! Du har helt riktig observert litt turbulens i sommer... Jeg pleier som regel å holde meg saklig og rimelig nøytral, men klarte det dessverre ikke denne gangen. Ikke når det utvikler seg til personangrep i full offentlighet. Ja ja, det er "bygons" nå. Jeg er i grunnen mest irritert for at "noen andre" har bestemt hvem jeg skal få leke med. Jeg har inntil nå følt at jeg kan være så mye på Modne som jeg bare vil. Det er mange der som jeg liker veldig godt, men der fikk vi rene ord for pengene gitt... Så sånn har det blitt, skikkelig fjortis. Æsj :)

Fint at det står bra til i vest, det gjør det her også :)

Helgeklem tilbake til deg!!

Skrevet

He, he, vi venter i spenning på hva du blir, ja!!!

Koselig å se deg og høre at det går bra. Jeg har selv vært litt fraværende og i all støyen som var her en stund var jeg på nippet til å koble ut det hele. Får da være måte på hvor engasjerte voksne damer skal bli... ;-) Men synes det er hyggelig avslapping å kunne "fjase" litt her inne når jeg har en sløv kveld i sofaen. Så da henger jeg meg fast her en stund til også. For det er tross alt en masse superkoselige mennesker her i denne DiB lekegrinda.

Skrevet

Hei du troll i eske, jeg etterlyste deg her om dagen og vips her er du :o)

Så hyggelig.

Deilig å være lat om sommeren, jeg er litt lat da jeg også:o)

Vi står`an nå av vet du.... ang uroligheter.

He he he he så kult at pappa er en pakke pølsebrød:o))

Kanskje du blir støvelettene dine hvis du peker ofte nok på de og sier mamma:-D

Her i huset vet jeg hva jeg er..... Storebror lette etter noe her en dag, og spurte om pappaen hadde sett det. Hvorpå min kjære sier at det er hushjelpen som har tatt det ( vi har ikke hushjelp). Storebror roper da: Mamma hvor har du gjort av det!!!

Med andre ord, mamma er en hushjelp:o))

Skrevet

Hei og hå !!

Koselig å se deg igjen da!!!

Her har det vært sommer"leker" ja.Men nå er det kapitlet slutt,og vi leker oss her.Godt å kunne føle seg barnslig vet du ;o)

Pølsebrød ja...hahahhaa =) Skal bli gøy å høre hva du faktisk blir.;o)

Skrevet

Hahahahahahahaha.............artig han der Lykketrollet ditt Graciegirl!!

Tenk at pappa og pølsebrød er to sider av samme sak da:-)

Jeg stemmer for at du blir de lekreste støvletter:-)))

Kjempekoselig å se deg igjen også:-) Her blir det ikke flere uroligheter satser vi på. Vi ønsker bare et sted å få være oss selv vi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...