Gå til innhold

salami og leverpostei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.

Har lest så mye forskjellig om hva man bør spise og hva man ikke bør spise. Men så leste jeg at salami og leverpostei ikke var bra?

jeg spiser mye av dette og da er leverpostei av den ovnsbakte typen. Er dette bare å slutte med eller? begynner jo å bli tynt av matvarer å ha på brød etterhvert :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg synes også det er helt håpløst med alt man bør holde seg unna.. på matportalen.no står de i alle fall noe og der er i alle fall leverposteien ikke nevnt.. Lykke til!

Skrevet

hehe..ja, det er litt håpløst. men man vil jo bare gjøre det beste for barnet sitt. :) Skal gå å sjekke på matportalen.

Takk!

Skrevet

Salami spiser jeg ikke, men jeg fikk beskjed om å spise leverpostei! Der er det mye jern i :)

Skrevet

Ser at det står noen plasser at leverpostei går dersom det ikke er for høy prosent med lever. Lever er nemlig ikke bra. Og røyket mat skal en jo helst unngå... Vanskelig dette, men jeg er litt nøye, har mistet 8 stk tidlig, så er nok litt hysterisk når det gjelder mat :-) Søstera mi har aldri tatt noen særlig hensyn, og hun fikk nettopp nr 4 ;-P

Skrevet

Tror kanskje det er sånn Svolværpostei gravide skal holde seg unna. Den er det mye lever i..

Skrevet

Jeg trudde det var fiskelever gravide skulle holde seg unna, og det er det vel ikke i vanlig leverpostei? Så jeg spiser masse leverpostei... Salami kan man spise hvis den har vært nedfryst, da dør visst den bakterien som kan være farlig for fosteret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...