modnas Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Er det vanlig at det flater ut mot slutten?? Var på kontroll i dag, og har da flata ut på kurven.... Lurer på om dette er ok mot slutten. Er 36 uker i dag. Magen sank ned for 3 uker sea uten at det har skjedd noe mer... Hodet festa seg for 14 dg sea. Vet at det er igjen en stund ennå, men har hatt så mye nedpress og "strekksmerter" så je håper babyen kommer litt før...
kriztie Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Ja det er helt normalt! Mens noen kan holde kurven sin helt til den lille melder seg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå