Gå til innhold

Hallo igjen/pappa er et pølsebrød

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen, både gamle kjente og nye nick!

Håper alle har hatt en strålende sommer og at både små og store har fått ladet batteriene.

Etter en lang sommer og litt latskap fra min side (har smuglest litt, da) er jeg nå tilbake igjen.

Registrerer at det har vært litt uroligheter her inne, håper det går seg til nå. Vi får det jo ikke bedre her inne enn vi lager det selv...

Lykketrollet er i full rulle om dagen. Sitter ikke stille et sekund. Utrolig gøyal og krevende alder (snart 17 mnd). Her om dagen trodde vi han hadde fått dreisen på ordet "pappa". Lykketrollet smilte og pekte på pappa gang på gang. Pappa på stua, pappa på kjøkkenet - ingen sak.

Helt til han pekte på en pakke med pølsebrød: "PAPPA!!!". Ho, ho.

Lurer på hva jeg "blir"? Kanskje en taklampe eller et par sko? Har mest lyst til å være mine fine, høyhelte støvletter - men det er kanskje for mye forlangt?

Klem til dere alle og GOD HELG :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha!!!

Jeg tror jeg ville vært en høy, smal stålampe eller noe sånn :-))))

Festlig Lykketroll!

Skrevet

Velkommen tilbake fra sommerferie, Graciegirl.

Morsomt med barna når de begynner å snakke. ALT er jo de får ordene de kan, ikke lett å vite hva de egentlig mener :-). Hos oss går det i pappa, mamma og bæ. Alle dyr er bæ. Når vi leser dyreboka vår, så uansett hvilket dyr jeg peker på, så sier det bæ. Han treffer jo innimellom da :-)

Skrevet

Hei Graciegirl, så fint å se deg igjen...hvordan går det på haugen vår?

er det koselig??? Jeg savner å gå tur der.... gå tur til sjøen og høre på båtene, lukte på reketrålerne og spise mat på resept, men.... det er godt å være her også. det er dette som er hjemme. Livet på den haugen var nok mer en drøm enn noe som kunne blitt en saklig virkelighet. Man må jo klare å slå rot liksom.

Tenk at lykketrollet har begynt å prate, det er stas!! Hun snuppa vår, peker ofte på damer med lyst hår, og mener bestemt at det er meg hun ser, og jeg blir glad. Hvem vil vel ikke se ut som damene i bladene??? hahaha

Skrevet

Jeg er redd mamma her i huset fort kunne bli en støvsuger eller vaskemaskin eller noe sånt som mamma bruker mest nå for tiden... Stilige støvletter er jeg i hvert fall ikke ;-)

Minstesnupp sier ma-ma-ma og jeg innbiller meg at det er meg hun mener :-D

Skrevet

Hei selv!

Koselig å se deg igjen, også. Hvordan går det med deg og dine i huset og hjemtraktene? Håper dere har det BRA.

Her svømmer babyfugler i Breiavatnet og vokser seg fete på (våre) 7-11 boller. Sting har mye godt på sommermenyen. Vi bor på en fin plass og i en koselig bydel.

I morgen begynner ONS (gjesp). Akkurat den delen av bylivet er ikke helt meg!

Klem klem til deg.

Skrevet

Her en dag var vi i matbutikken. Jeg er redd jeg ble en boks kattemat. Ja, ja. Kunne vært værre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...